Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til cykelleverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er en studerende fra Handelshøjskolen København, som er i gang med at skrive min bachelorafhandling i faget innovation & entrepreneurship, angående det københavnske cykelmarked. I den forbindelser søger jeg kontakt til engrosforhandlere af cykler og cykelkomponenter, primært fra Asien. Jeg vil derfor høre om nogen her på forummet kender til leverandører eller virksomheder, som beskæftiger sig med dette? - al hjælp vil der blive sat stort pris på! :)

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Søren Larsen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 16:03

Hej

Når man er nået til bachelor niveau burde man vel have lært at lave lidt simpel researche selv? 

Hvorfor søger du ikke i de Gule Sider under Cykler Engross ? 

Alternativt kunne du måske få lidt hjælp og info her:

Foreningen af Producenter og Importører i Cykelbranchen (FAPIC), Pilestræde 58, 1112 København K, Tlf.: 86847288 www.di.dk

Vis på kort

Cykelhandlernes Centralforening, Middelfartvej 123, 1., Postboks 70, 5200 Odense V, Tlf.: 65923300 www.danskecykelhandlere.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:13
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Kære Søren Larsen,

Hvad har du lavet da der blev undervist i det fag? - Stået ude for døren og spist de andres madpakker? Stick out tongueGeekedStick out tongueGeeked

Du kunne bruge noget der hedder Google og skrive noget med....Bicycle+Asia+wholesale (bare en idé- pssst. det engelsk) eller oppe i hjørnet på en hjemmeside der hedder www.amino.dk er der et felt der hedder "SØG" "Grøn Knap" der kunne man skrive noget med...hmmmm Cykler?

Da jeg gjorde det for dig kom, der en profil frem som hedder:

WideEyes.dk & AAimport

Han Handler vist nok i Asien og har haft flere indlæg og cykler og lignende - Good Luck!

//

Whatever you do, don´t put any children into this world please!!! Stick out tongue

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 08:08

Hej Søren, Jeg vil da gerne hjælpe dig med en kontakt, kender en del i den branche. har sendt mit nummer i en pm

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:06

Hej Alle. Tak for de hurtige svar :)

Venlig hilsen

Søren.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)