Indledningsvis vil jeg lige påpege, at jeg holder kortene lidt tæt til kroppen, idet det ellers er nemt at finde ud af hvem jeg/vi er. Og under de indledende faser, ønsker vi at være anonyme. Vi søger en investor kapital 150-200.000,00 kr. Ikke bare penge, men en investor der har lyst til at være lidt aktiv. Ikke full time, men bare når lyst og lejlighed er til stede. Måske enkelte timer hver uge. Med aktiv forstås at man har lyst og evner til at give en hjælpende hånd med markedsføringen, måske bare i kraft af kontakter / forbindelser eller lignende. Total passiv investor kan være en mulighed, men helst som nævnt ovenfor. Vi er ikke ved at gå konkurs, men udviklingen har kostet en hel del, og indtjeningen kommer jo som bekendt sjældent fra dag et. Og vi kunne godt tænke os en sparringspartner med markedsførings mæssige evner / kvalifikationer, idet dette absolut er vor svageste side. Hvem er vi så kort: vi er et rimelig nyt firma, med masser af nye ideer herunder nytænkning, og nye tiltag på nettet. Vi sidder på seks attraktive URL, hvoraf vi har lanceret de to i skrivende stund. Vi behersker selv den nødvendige kodning (primært xhtml og php). Vi hører til den lidt ældre type, med hus, bil, koner og kassekredit Selve investeringen kan foregå på mange måder. Medejerskab, investering med afkast, herunder direkte aflønning af timeforbrug, eller måske en helt tredje måde. Dette forhandler vi os til med den rette person. Kontakt mig venligst (send privat besked), hvis dette lyder attraktiv. Indledende møder vil blive afholdt på vort kontor i østjylland, evt. afsluttende møder vil blive afholdt i vor pengeinstitut eller hos vor advokat, som i givet fald vil være koncipist af nødvendige dokumenter. |
Det lyder interessant, jeg kontakter dig for nærmere info.