Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en webshop hvor man gerne vil sælge webinarer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Forleden læste jeg Cammilla Rysgaards fremragende blog-indlæg:

http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2011/03/31/g-229-r-du-glip-af-tusindvis-af-kroner-i-passiv-indt-230-gt.aspx

Det fik mig til at tænke over om webinarer er noget for mig og min virksomhed...

Jeg får fodboldspillere til at kaste et længere indkast, og jeg har en hjemmeside på både dansk, tysk og engelsk. Da jeg er den eneste prof. indkast-træner i verdenen, så tror jeg at webinarer kan være en god salgskilde for mig.

Jeg får mange forespørgsler, og jævnligt også nogle fra udlandet. Udfordringen er, at hvis man bor i North Carolina eller i Shanghai, så er det ikke sikkert at man vil betale mine rejse-omkostninger til indkast-træningen... Med mindre man er en prof. klub. Så internationale (og danske) webinarer, med efterfølgende videre salg, kunne måske være en idé for mig...

Spørgsmålet er så:

Hvad koster der at sætte sådan et system op?

Kræver det meget plads/teknik på hjemmesiden?

I øjeblikket er jeg ved at lave ny hjemmeside, så der sker en masse lige nu Big Smile

De bedste hilsner

Thomas

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:29

Det burde ikke koste det store:) evt kunne jeg godt hjælpe dig med det:)?

Skriv en PM, så snakker vi der.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:42

Selve webshoppen er ikke det der skal vælte dit budget:-)

Streaming løsningen kan blandt andet leveres af http://www.ustream.tv/ og abobe connect. Aner faktisk ikke hvad det koster, men det må du kunne læse dig til der inde.

Plads skal du ikke bekymre dig om, de står for selve båndbredde og plads. Du skal kun koncentrere dig om at være herre vild til at lave indkast og sælge dig selv.

Nu ved jeg ikke hvad din side kører på, men hvis det er et cms system burde du kunne kaste en webshop direkte oven på, så du kan holde dine omkostninger nede, uden at gå på kompromis med kvaliteten

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:57

Omkring systemet, så har jeg god erfaring med http://gotowebinar.com, de kan håndtere op til 1000 personer samtidigt og det uden problemer. De koster dog lidt per md., men prøv at tjekke dem ud.

God aften! :-)

Med venlig hilsen
Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:59

Tak for indput allesammen Big Smile

Hvis jeg f.eks. vælger at lave webinarer på dansk, engelsk og tysk, og derefter vil sælge dem på en webshop på hjemmesiden

Hvor meget koster det så ca. i driftsomkostninger årligt at have en webshop?

Skal man betale for hvor transaktion på shoppen...Eller hvordan fungerer det?

De bedste hilsner

Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)