Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, Affiliate eller noget helt tredje?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikKnudsen:

Tusinde tak for svarene alle sammen. Fedt i tager jer tid til det.

Er der nogle derude der kender nogle hjemmesider, hvor man kan få overblik over hvilke producenter der tilbyder dropshipping? Det lyder umiddelbart som en simpel løsning når man tænker webshop

Prøv at  læs skim den her igennem :-)

http://www.amino.dk/forums/t/56083.aspx

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 18:32

FrederikKnudsen:

Tusinde tak for svarene alle sammen. Fedt i tager jer tid til det.

Er der nogle derude der kender nogle hjemmesider, hvor man kan få overblik over hvilke producenter der tilbyder dropshipping? Det lyder umiddelbart som en simpel løsning når man tænker webshop.

Jeg kender pt ikke en desideret liste over det, men jeg kender dog en, som hedder Pixmania pro

Dog vil jeg lige tænke mig en ekstra gang om, hvis du har tænkt at springe ud i drop shipping, da du skal regne med at hvis du får noget retur fra kunden, kommer det jo hjem til dig, og der skal du jo tilbyde fortryddelsesret o.s.v - så der er en masse ting du lige skal tænke på inden du starter op:)

Men ellers god vind herfra

PS. du kan altid skrive til mig, så vil jeg mere en gerne hjælpe dig på vej, læs evt min blog, der kan du nok lære en del.

Mvh Christoffer

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:32
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:34

Cyberman29:

Jeg kender pt ikke en desideret liste over det, men jeg kender dog en, som hedder Pixmania pro

Dog vil jeg lige tænke mig en ekstra gang om, hvis du har tænkt at springe ud i drop shipping, da du skal regne med at hvis du får noget retur fra kunden, kommer det jo hjem til dig, og der skal du jo tilbyde fortryddelsesret o.s.v - så der er en masse ting du lige skal tænke på inden du starter op:)

Men ellers god vind herfra

PS. du kan altid skrive til mig, så vil jeg mere en gerne hjælpe dig på vej, læs evt min blog, der kan du nok lære en del.

Mvh Christoffer

Mange tak for dit indlæg Christoffer. Jeg ved godt der er en del at læse op på, men sådan er det nu en gang ofte, med sådan nogle ting som denne. 

Heldigvis er der Google og Amino. :)

Mvh

Frederik

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 18:36

Ja heldigvis!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)