Jeg er forholdsvis ny på Twitter, og derfor vil jeg gerne skabe noget aktivitet. Derfor kunne jeg godt tænke mig at i kom med forslag til hvem at følge. Jeg vil også lige skrive lidt om mig selv, så i ved hvilken slags person jer er. Jeg er en 16 årig gut der roder lidt med hjemmesider. Jeg har lavet affilaite marketing på Facebook, og har fået en blog stablet på benene. Jeg interessere mig generelt for det meste webrelavetrede. Dog ikke så meget teknisk.
Kom gerne med en masse gode forslag! :-)
Mvh
David Bograd
PS. Jeg vil gerne sige: "Thorborg", til alle andre nye.
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Du skal følge dem, som du føler for at følge samt vis indlæg du gider læse. "Alle" er på twitter så hvis du læser andres blogs og føler deres blog/ person kan bidrage til dine projekter eller "liv" så har du fat i en der er værd at følge for dig.
Når nu snakken går på Twitter, så vil jeg nævne at Amino holder er live event i morgen om Twitter, hvor jeg vil fortælle hvordan jeg bruger Twitter til at styrke mit brand, sælge varer og blive mere innovativ. Man kan stille spørgsmål undervejs. Det er for alle Amino Plus brugere.
Jeg følger lige nu 18 personer, så kunne godt tænke mig at få den lidt højere op. Derfor kunne jeg godt lære at "kende" nogle nye spændende personer, som hvis jeg så kan lide følger.
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Der er jo næsten blogs om alt - så du kunne f.eks. lave en liste over emner, som du synes er spændende og brug så vores alle sammens kære Google...
Find.. læs.. og tilføj til Twitter hvis de noget for dig.
Jeg kunne lave en kæmpe liste til dig over personer jeg synes er værd at følge, men tror personligt du får mere ud af det andet. Således får du folk på din liste du virkelig vil følge.
Men hvis Amino og iværksætteri er noget for dig er Thorborg et logisk sted at starte ;o)
Når nu snakken går på Twitter, så vil jeg nævne at Amino holder er live event i morgen om Twitter, hvor jeg vil fortælle hvordan jeg bruger Twitter til at styrke mit brand, sælge varer og blive mere innovativ. Man kan stille spørgsmål undervejs. Det er for alle Amino Plus brugere.