Kære Aminoer. Håber I kan hjælpe mig lidt. Jeg sidder i bestyrelsen på en skole og er ansvarlig for PR. Vi har længe arbejdet på at få en helt ny hjemmeside, men projektet har trukket så meget ud, at jeg nu muligvis har brug for et nyt tilbud. Vores første webdesigner, havde vi ikke succes med og vi var nødt til at stoppe samarbejdet. Nu har vi haft møde med et nyt hold, men deres deadline ligger helt fremme ved august/september og vi afventer stadig et tilbud fra dem. Vi har brug for en, der er meget dygtig til det grafiske. Siden skal kunne forskellige ting og den må meget gerne være lavet i WP, for at sikre at den er nem at redigere i. Jeg håber der er nogen herinde, der har kendskab til én, der kan levere en super hjemmeside og gerne inden sommerferien. Hvis det er en fra Østjylland, er det et kæmpe +, da der helt sikkert vil være behov for at skulle mødes i løbet af processen. Jeg har med vilje ikke lagt opgaven ud på Freelancer, da jeg gerne vil modtage lidt anbefalinger fra jer først. Det er vel okay her på Amino???
De bedste hilsner fra Nanna |
Kunne man ikke dele opgaven op i mindre dele og blot starte med en standard WP-installation med et gratis tema og nogle gratis plugins? Så kan I tilføje indhold og gradvist introducere jeres egen styling.
Tag eventuelt også et kig på Windows Live Writer. Det er et gratis MS-program, der kan oprette og redigere indhold i WP og mange andre systemer. Bruger det selv til min side (kan nyere versioner af Word i øvrigt også).
Ronnie