Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan anbefale en dygtig webdesigner/ programmør?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Håber I kan hjælpe mig lidt. Jeg sidder i bestyrelsen på en skole og er ansvarlig for PR. Vi har længe arbejdet på at få en helt ny hjemmeside, men projektet har trukket så meget ud, at jeg nu muligvis har brug for et nyt tilbud. Vores første webdesigner, havde vi ikke succes med og vi var nødt til at stoppe samarbejdet. Nu har vi haft møde med et nyt hold, men deres deadline ligger helt fremme ved august/september og vi afventer stadig et tilbud fra dem.

Vi har brug for en, der er meget dygtig til det grafiske. Siden skal kunne forskellige ting og den må meget gerne være lavet i WP, for at sikre at den er nem at redigere i.

Jeg håber der er nogen herinde, der har kendskab til én, der kan levere en super hjemmeside og gerne inden sommerferien. Hvis det er en fra Østjylland, er det et kæmpe +, da der helt sikkert vil være behov for at skulle mødes i løbet af processen.

Jeg har med vilje ikke lagt opgaven ud på Freelancer, da jeg gerne vil modtage lidt anbefalinger fra jer først. Det er vel okay her på Amino???

De bedste hilsner fra Nanna

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52

Kunne man ikke dele opgaven op i mindre dele og blot starte med en standard WP-installation med et gratis tema og nogle gratis plugins? Så kan I tilføje indhold og gradvist introducere jeres egen styling.

Tag eventuelt også et kig på Windows Live Writer. Det er et gratis MS-program, der kan oprette og redigere indhold i WP og mange andre systemer. Bruger det selv til min side (kan nyere versioner af Word i øvrigt også).

Ronnie 

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 17:54

Hej Nanna

Jeg vil meget gerne have en beskrivelse af hvad i ønsker, sådan så jeg kan afgive et tilbud.

Vil med glæde have en skole som reference til fremtiden og alt efter funktionerne kan jeg levere indenfor rimelig tid.

Du kan sende en beskrivelse på jb@onedrop.dk

Venlig hilsen

Jasko

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:55

Hej Nanna.

Når du siger Wordpress så vil jeg anbefale dig Kristoffer Hjerrild. Han er rigtig god til WordPress og han er helt sikkert værd at tage kontakt til for dig.

Håber du kan bruge det.

// Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 18:00

Hej Nanna,

Jeg er bosiddende i Aarhus, og vil meget gerne se nærmere på din opgave. Jeg har god erfaring med design af wordpress sider.

Mvh. Frederik

frederik@billigmagento.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

Hej Nanna,

Jeg vil gerne sende dig et uforpligtende tilbud, resume, samt referencer.
Du må gerne skrive en mail til: nils@nilspedersen.dk med mere uddybende og konkret info omkring hvad siden skal kunne og hvad jeres behov er.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

PS: Jeg er bosiddende i Aalborg, men har forældre i Østjylland :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:36

Hej Nanna!

Du er meget velkommen til at sende en kort beskrivelse af hvad siden skal indeholde og kunne, så vil jeg meget gerne give et tilbud på opgaven.

Med venlig hilsen

Lars

Fra Pedersen
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:54

Hej Nanna

Send mig en mail på mp@vsi-group.dk så får du et tilbud tilbage med det samme og vi har pris garanti :-)

Kærligst Martine

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:11

Hej,

Jeg kan godt lave en hjemmeside for jer i wordpress og jeg bor i Østjylland. Du kan sende en PM eller ring til mig Smile.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 20:29

Hej Nanna,

Jeg kan forstå at du har valgt WordPress på grund af nem redigering. Hvad nu hvis jeg fortæller dig at vi kan levere et super design i CMS systemet Concrete5 (jeg mener personligt at det er verdens bedste og nemmeste CMS system for brugeren). Vi har kunder på over 70 år i dag der laver websider i Concrete5 og det kan alt!

Du kan kikke på vores webside der er lavet i Concrete5 her http://www.maargrafisk.dk og du kan gå direkte til vores referencer her:

http://www.maargrafisk.dk/index.php/referencer/web-og-multimedie/web-referencer-side-1/

Vi kan godt lave design og holde kursus for dig inden for de næste 3 uger!

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)