Hej alle. Tusinde tak for Jeres alles input. Jo der er vist noget med reklamer for børn- godt I nævnte det. Det skal jeg selvfølgelig have styr på. Jeg har selv tre børn og kan godt blive irriteret, når McDonalds fx reklamerer til sportsstævner osv. Så det skal helt sikkert være en sponsor, som jeg selv etisk (også i kraft af min lægebaggrund) kan stå inde for. Er bagsiden bedre end side 2 ?? Ja det tror jeg, at I har ret i, at den er. både fordi, at det ikke virker som om, at man forsøger at "putte" noget og fordi, at den er endnu mere synlig. Det var egentlig meningen, at jeg selv ville bruge bagsiden til at vise de øvrige bøger frem, men de kan så være på side 2 måske... Prismæssigt havde jeg forestillet mig, at bogen kunne være selvfinansierende. Det betyder, at reklamen gerne skal kunne sælges for 25.000 kr. Er det urealistisk tror I ?? Der skal naturligvis ikke reklamer i de bøger, som folk går hen og betaler for. Hvis I her i påsken kommer i tanke om nogle gode ideer til, hvem der kunne være interesseret i at annoncere så sig ENDELIG til ! Mvh og god påske. Helle |
Hej Helle
Får nogle lidt alternative ideer. Annoncering i bogen er en mulighed, men der er også andre. Send os en mail på info@kulturpuljen.dk
Mvh
Tommy Duus
Kulturpuljen.dk