Hejsa kære Aminoer:)
Jeg er en ung frisk dreng på de 15 år, jeg er virkelig iværksætter med STORT I! da jeg næsten bruger al min fritid på det, og følger virkelig det er noget for mig.
Lige nu har jeg mit eget firma, som ligger på siden www.craditec.com, hvor jeg tilbyder en prestashop til folk, som ikke er så kyndige inden for it.
jeg laver også web designs for folk, og en smule programmering, men kun til eget forbrug.
Jeg har erfaringer inden for IT, og i det hele taget web verdenen, og en del inden for iværksætteri, du kan evt læse min blog her, hvor jeg deler mine erfaringer som jeg får, og allerede har som ung iværksætter.
Det var sådan en smule om mig.
Men nu til det jeg søger.
Jeg har i lang tid gået og tænkt på det, at jeg gerne vil starte en webshop, men følte ikke rigtigt jeg kunne køre det over mit eget firma, da det ville blive besværligt, og så ville jeg gerne have en at lave det med.
Jeg har endnu ikke rigtig fundet ud af, hvad der kunne være fedt at have på shoppen, men det synes jeg at jeg ville tage en snak med min fremtidige partner om.
Min partner skal kunne tilbyde følgende:
- Kunne oprette firma i sit eget navn(det vil sige være 18 eller over)
- Stå for regnskab, og alt det med at styre økonomien.
- Have samme passion som mig, altså at du meget gerne vil det her.
- Helst have en smule erfaring inden for iværksætteri
- Kunne have lagret, og stå for at sende varer til kunder.
- Og selvfølgelig være med i at lave shoppen, og sælge.
Det jeg vil tilbyder dig:
- At opsætte alt det tekniske ved shoppen.
- Stå for at opdatere shoppen.
- Optimere shoppen med nye produkter o.s.v
- Stå for salg(sammen med dig)
- Ret meget erfaring inden for iværksætteri
- Snakke med kunder m.m
- Og en masse andet
Det var sådan lidt af hvad jeg søger, alt kan selvfølgelig ikke siges i en tråd, men jeg har skrevet det lidt i grove træk.
Mvh Christoffer