Vi anvender kun .net i huset, så php løsninger er ikke en mulighed.
Det var dog en utrolig retarderet tilgang til tingene ... den er fuldstændig ligeså blæst som den modsatte (vi kører kun opensource), den slags religion hører ikke til i erhvervslivet med mindre man går rundt med hovedet oppe i røven!
Den bedste blog-platform på markedet hedder Wordpress, hvis jeres virksomhedspolitiker stikker noget i vejen for at bruge det bedste værktøj der er tilgængeligt til en given opgave så er der en fejl i jeres virksomhedspolitiker, og de bør ændres, helst idag inden i går konkurs.
Den slags stivnakkethed er netop det der gør at små virksomheder som vores kan løbe om hjørner med de store mastodonter. Kan jeg lide Opensource og PHP? Ja selvfølgelig kan jeg det ... hader jeg .NET og Windows? Nej på ingen måde ... jeg har bare forskellige steder hvor jeg bruger de forskellige værktøjer, hvilke præferencer jeg har for de forskellige ting beror primært på mine egne erfaringer. Hvis jeg kommer ud i en situation hvor jeg ikke selv har haft berøring med teknologierne spørg jeg folk til råds, og så lytter jeg.
Derudover hvis du ikke vil have en PHP Løsning, så er du mig bekendt tvunget til at hoste en .NET løsning selv, for alle eksisternede online hosting platforme er mig bekendt PHP Baserede :-)
Derudover er det noget fis at sige at du kun anvender .net ... giv mig 10 min på jeres kontor, så skal jeg udpege de første 10 steder hvor det ikke passer, hvilet os kører f.eks. din router? din telefon? din switch?
Min pointe ... please be openminded :-)