Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke blog skal man vælge

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 12:10

Mikael christiansen:
er dette ikke en tilføjelse til  umbraco http://blog4umbraco.codeplex.com/ det ser ud til at det bare kan sættes på

Det er det nemlig! Dog kommer man slet ikke hertil hvis ikke man har held til at installere Umbraco og få det op at køre.

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23

Mikkel Mikjær Christensen:

naza:

Vi anvender kun .net i huset, så php løsninger er ikke en mulighed.

Det var dog en utrolig retarderet tilgang til tingene ... den er fuldstændig ligeså blæst som den modsatte (vi kører kun opensource), den slags religion hører ikke til i erhvervslivet med mindre man går rundt med hovedet oppe i røven!

Den bedste blog-platform på markedet hedder Wordpress, hvis jeres virksomhedspolitiker stikker noget i vejen for at bruge det bedste værktøj der er tilgængeligt til en given opgave så er der en fejl i jeres virksomhedspolitiker, og de bør ændres, helst idag inden i går konkurs.

Den slags stivnakkethed er netop det der gør at små virksomheder som vores kan løbe om hjørner med de store mastodonter. Kan jeg lide Opensource og PHP? Ja selvfølgelig kan jeg det ... hader jeg .NET og Windows? Nej på ingen måde ... jeg har bare forskellige steder hvor jeg bruger de forskellige værktøjer, hvilke præferencer jeg har for de forskellige ting beror primært på mine egne erfaringer. Hvis jeg kommer ud i en situation hvor jeg ikke selv har haft berøring med teknologierne spørg jeg folk til råds, og så lytter jeg.

Derudover hvis du ikke vil have en PHP Løsning, så er du mig bekendt tvunget til at hoste en .NET løsning selv, for alle eksisternede online hosting platforme er mig bekendt PHP Baserede :-)

Derudover er det noget fis at sige at du kun anvender .net ... giv mig 10 min på jeres kontor, så skal jeg udpege de første 10 steder hvor det ikke passer, hvilet os kører f.eks. din router? din telefon? din switch?

Min pointe ... please be openminded :-)

Måske lige skarpt nok formuleret. Men jeg er faktisk enig... Fokusere mere på produktet, og så brug det software der skal til - for at spare tid. Og hvis man vil blære sig med at man er super dygtig i asp.net, kan man vel udvikle den selv :)

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:07

Hej CheapArt

Har du et link til din blog? Jeg prøvede at gå til din hjemmeside for at se hvordan du har kombineret din hjemmeside og blog, men kunne ikke lige finde din blog.

Jeg vil nemlig også gerne se hvordan deres blog ser ud.

Ifht. specielle funktioner så tror jeg ikke vi har behov for noget udover de mest almindelige anvendte.

Mvh. Jannik

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)