Hej! Der er rigtigt mange små firmaer der kørrer rundt og sprøter hustagene for mos og alger for ca 1000kr. jeg har selv tænkt på at gå i gang med det , er der nogen der ved hvad for noget udstyr man skal bruge og hvor man køber det ? jeg tænker ikke på tagrensning men kun alge/mosbehandling , jeg har set at de kan behandle taget nede fra jorden med en teleskopisk sprøjte og det kunne jeg godt tænke mig at komme i gang med. på forhånd tak Erling
|
ERLING PEDERSEN:Hej!
Der er rigtigt mange små firmaer der kørrer rundt og sprøter hustagene for mos og alger for ca 1000kr. jeg har selv tænkt på at gå i gang med det , er der nogen der ved hvad for noget udstyr man skal bruge og hvor man køber det ? jeg tænker ikke på tagrensning men kun alge/mosbehandling , jeg har set at de kan behandle taget nede fra jorden med en teleskopisk sprøjte og det kunne jeg godt tænke mig at komme i gang med.
på forhånd tak
Erling
Super.... Men hvorfor ikke også anskaffe sig en kompressor, og så lige rengøre fladen for evt mos/alger, skidt.....
Jeg har selv arbejdet med dette, og det er sgu stille og roligt, nu tænker jeg ligeså meget betonmure og den slags... der er rigtig mange steder (især boligforeninger) hvor de har mure der engang var grå.... de er helt klart villige til at betale sig fra det.... når/hvis du kommer igang kan jeg skaffe noget rigtig godt imprenering.... :)