Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der interesse for forhandling af slynger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ret ny her på amino, men mit firma har eksisteret i 4 år (moms reg. i 2). Jeg sælger slynger af forskellige typer. 

Indtil nu er alle slynger syet af mig, men det kniber med tiden (jeg har job ved siden af), så om nogle dage skulle jeg gerne være klogere på om en systue i udlandet skal til at sy slyngerne for mig. 

Hvis syningen bliver outsourcet, så bliver der mulighed for at få nogle flere vare på hylderne. 

Er der nogen af jer der kunne være interesseret i at forhandle slynger i jeres webshops? Det er slynger af typerne Mei tai og vikletai i første omgang. Vikletais er der ikke nogen "store" producenter af i DK, der er jeg nok den største. 

Mine slynger får ros for at være gode at bære i og flotte at se på.

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 9
Fra  Din flinke nabo Skrevet kl. 21:53

Jeg kunne godt have interesse. Jeg syer selv slynger, men primært ringslynger og strækvikler har også syet MTer, men finder det for tidskrævende. Jeg har ikke en wepshop, men skal til efter sommerferien at tage ud til mødregrupper og formidle glæderne ved at slynge, og vil gerne udbyde så mange forskellige typer som muligt. Jeg ved ikke om dette har interesse for dig, men skriv til mig, måske vi kan finde ud af noget.

Mvh Sisse

siscle@privat.dk 

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 09:28

Hejsa.

Jeg er netop ved at opstarte min webshop, og jeg vil meget gerne forhandle slynger af forskellig slag.

Ved du hvad prislejet bliver?

I min webshop vil man kunne købe stofbind, ammeindlæg, alt-mulig-klude, tøj til småbørn og andre lækkerier.

Min webshop ligger lige nu og er klar til start - du kan jo lige lure. www.bricksite.com/mumschoice (bliver til www.mumschoice.dk

Du kan kontakte mig på: mumschoice.dk@gmail.com Smile

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 09:29

Hejsa.

Jeg er netop ved at opstarte min webshop, og jeg vil meget gerne forhandle slynger af forskellig slag.

Ved du hvad prislejet bliver?

I min webshop vil man kunne købe stofbind, ammeindlæg, alt-mulig-klude, tøj til småbørn og andre lækkerier.

Min webshop ligger lige nu og er klar til start - du kan jo lige lure. www.bricksite.com/mumschoice (bliver til www.mumschoice.dk

Du kan kontakte mig på: mumschoice.dk@gmail.com Smile

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 21:51

lyder godt. 

kigger lige på det. 

er ikke helt sikker på hvad forhandler prisen bliver endnu. skal lige se hvad de sidste udgifter løber op i. men jeg sælger dem selv for hhv 600 og 700 (for vikletais og mei tais)

stofbind? du lyder øko-bøko :) (min datter bruger stofbleer )

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 12:13

Hehe... Jeg er ihvertfald øko omkring mine børns numser og omkring mig selv. Undgår for så vidt muligt for mange kemikalier, meeeen - ikke lige så øko som andre mødre Wink Det er vidst mest fordi jeg synes stof er rarere end plastik og engangs hehe....

Det lyder bare super spændende. Jeg vil glæde mig til at høre nærmere. Jeg er ihvertfald meget interesseret.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)