Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangel på sidevisninger

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj! :-)

Har for noget tid siden lavet en hjemmeside for min far til hans ferielejlighed.

Jeg har lagt mærke til at der er rigtigt mange besøgende som kun ser 1-2 sider, hvilket må betyde at siden ikke fanger dem. Har selv set mig blind på siden.

Har i forslag til hvad der kunne forbedres?

+ eventuelle fejl og mangler i SEO?

Dbh. Thore

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 19:54
Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:23

Hej Thore.

Jeg kiggede lige på siden og synes egentlig den ser meget pæn ud.

Jeg tror ikke folk behøver meget mere end 1-2 klik for at finde ud af om det er noget for dem - altså du har jo en flot og indbydende forside, hvorpå man kan finde den meste information :-) Derfor tror jeg ikke du skal lægge så meget i, at folk ikke bruger flere klik på dit site.

Hvis man skulle ændre noget, synes jeg personligt der skulle være nogle flere billeder på både forsiden og i de andre kategorier + noget mere farve og store ”lokkende” overskrifter :-D

Jeg har ingen speciel erfaring med sådan noget her, men det var bare lige min personlige mening…

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:26

Hej Thore

Kiggede lige lidt på konceptet, synes iøvrigt at siden er fin: Jeg ved at folk er vant til at prisen er for et hus, ikke noget med antal personer, vil anbefale at skele lidt til generel sommerhusudlejning, tror mange stejler over prissystemet, som er uoverskueligt og meget dyrt for børnefamilier, det kan være årsagen til at folk springer hurtigt. Mange kunder til ferieboliger er børnefamilier.

Hvad ligger konverteringsprocenten på ? Min ligger på omkring 10 % det er jeg godt tilfreds med, så for at få 10 henvendelser, skal der være 100 visninger.

Et par hurtige input fra en ferieboligudlejer.

De bedste hilsener

Finn

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 20:26

Rigtig god feedback :-) Vil jeg tage til mig.. Overvejede at lave en tag-cloud ligesom jeg har lavet på kaere-dagbog.dk i bunden af forsiden - med en masse forskellige farver osv. (Både for SEO og Blikfang) ?

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 20:32

Finn Pedersen:
Kiggede lige lidt på konceptet, synes iøvrigt at siden er fin: Jeg ved at folk er vant til at prisen er for et hus, ikke noget med antal personer, vil anbefale at skele lidt til generel sommerhusudlejning, tror mange stejler over prissystemet, som er uoverskueligt og meget dyrt for børnefamilier, det kan være årsagen til at folk springer hurtigt. Mange kunder til ferieboliger er børnefamilier.

Det har du ret i, prissystemet er mega uoverskueligt ..

Finn Pedersen:
Hvad ligger konverteringsprocenten på ? Min ligger på omkring 10 % det er jeg godt tilfreds med, så for at få 10 henvendelser, skal der være 100 visninger.

Forstår ikke helt hvad du mener :-) Ved at mine forældrer har booket ud helt til August

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 20:40

Hej Thore

Med konverteringsprocent mener jeg om hjemmesiden leverer henvendelser, på min side har jeg omkring 10 henvendelser for hver 100 visninger af hjemmesiden, det ved jeg er en ret god procent indenfor området og man kan også være tilfreds med 5 %.

Så det jeg vil sige er at hvis du har en henvendelsesprocent på mellem 5 til 10 % af dine visninger, så gør din hjemmeside det den skal. Hvis ikke, bør der arbejdes kritisk med indhold og koncept.

De bedste hilsener

Finn

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 20:49

Okay, mange tak for forklaringen :-)

Synes da det er vildt flot at din er 10% - kan jeg evt. få et link til lidt inspiration?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:59

Hvorfor er der kun et stort billede under "Billeder" ?

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 21:04

Hej Thore

Mit site står nederst, vore sider er nok ikke helt sammenlignelige, da  jeg også har et oplevelseselement i konceptet, det medvirker uden tvivl til en relativ høj interesse.

Men min erfaring er at oplevelse er godt at tilbyde, sammen med feriehuse, så hvis man kan tilbyde noget særlig oplevelse, så skal der slås på det.

Jeg tænkte lidt på at jeres hus ligner et rigtigt hyggeligt byhus, det kunne man godt dyrke lidt til forskel fra stereotype og uinteresante sommerhuskvarterer.

De bedste hilsener

Finn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)