Hej Jeg har aldrig været helt pjattet med at flyve, men sidste år da vi skulle på ferie gik det helt galt. Jeg ved jo inderst inde godt at det er noget pjat. Men det er virkelig svært når jeg står "i lufthavnen".. Jeg er ikke bange for at falde ned, men jeg kan simpelthen ikke forstå at flyet kan holde til at flyve (at vingen ikke falder af, eller flyet knækker midt over).. Jeg har lovet mine børn at vi skal på ferie igen i år (maj/juni)... Og nu vil jeg lige høre om I har nogle gode råd til hvordan jeg kan se frem til dette istedet for fuldstændig at gå i panik - sidst græd jeg uafbrudt 3 timer før afgang + hele vejen hjem.. Har måske overvejet hypnose -er der nogen der har erfaring med dette? Lige for info, så er min mand ved at tage flycertifikat, for han synes det er det fedeste i hele verden Kh Sanne |
SanneAN:Hej
Jeg har aldrig været helt pjattet med at flyve, men sidste år da vi skulle på ferie gik det helt galt. Jeg ved jo inderst inde godt at det er noget pjat. Men det er virkelig svært når jeg står "i lufthavnen".. Jeg er ikke bange for at falde ned, men jeg kan simpelthen ikke forstå at flyet kan holde til at flyve (at vingen ikke falder af, eller flyet knækker midt over)..
Jeg har lovet mine børn at vi skal på ferie igen i år (maj/juni)... Og nu vil jeg lige høre om I har nogle gode råd til hvordan jeg kan se frem til dette istedet for fuldstændig at gå i panik - sidst græd jeg uafbrudt 3 timer før afgang + hele vejen hjem..
Har måske overvejet hypnose -er der nogen der har erfaring med dette?
Lige for info, så er min mand ved at tage flycertifikat, for han synes det er det fedeste i hele verden
Så der er ikke den store opbakning dér HA HA HA...
Kh
Sanne
intet at være bange for, har du hørt om nogen der blev deroppe? det er ikke farligt at flyve, det er kun landingen der er farlig, specielt hvis den er lodret...