Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til producent af beach-flag søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes efterhånden jeg har mange forspørgelser fra mine kunder mht. beachflag.

Er der en med-Amino, der skulle have kendskab/erfaring med en leverandør  og har lyst til at dele denne viden. Det er ikke vigtigt om denne skulle ligge i Danmark, men det er yderst vigtigt det er prisbilligt, da mine priser vil blive vurderet med med de i forvejen utallige udbydere, man kan Google sig til.

Jeg har en ret sikker formodning om, at der med den rette leverandør/producent løbende vil være bestillinger året rundt i forskellige antal.

Håber der er en, der kan hjælpe.

På forhånd tak 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Skrevet kl. 11:05
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Skrevet kl. 15:53

Beklager jeg lige bumper igen (skal nok blive sidste gang!). Men det er godt nok frøste gang jeg har oplevet et indlæg uden et eneste forslag eller svar. Men er nok blevet forvænt af dette fremragende forumSmile

Fra Lille Skensved
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:26

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 00:21

Hej !

Du kan prøve at maile mig på salg@dansupplies.dk for jeg kan muligvis hjælpe dig med en leverandør...

Mvh.

Michael Carøe

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:44

Hej Freddy

Vi har gennem flere års samarbejde med Aalborg flagfabrik opbygget en stor erfaring med produktion af utallige flagtyper. Vi producerer vores flag på egen fabrik og kan derfor tilbyde yderst konkurrencedygtige priser. Du er meget velkommen til at kontakte mig angående dine projekter.

De bedste hilsner

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Skrevet kl. 13:35
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:54

Jeg har tidligere bestilt en del beachflag hos Langkilde og Søn, og det har i hvert fald kørt uden problemer. Prisen ser ud til at være god, og de leverer i hvert fald til tiden som lovet - det sætter jeg pris på! Jeg kan se, at de i mellemtiden har fået beachflag på deres shop også: http://www.langkilde-flagfabrik.dk/produkter/15-beachflag/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)