Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette lovligt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello,

Jeg går med tanken om at starte en affiliate side.

Jeg har fundet et navn, navnet er et bestemt mode "mærke", men jeg fandt ud af at man ikke kan "affiliate" med dette mærke.

Ved i om det evt er lovligt at affiliate for alle mulige andre mærker? Selvom domænenavnet hedder dette mode mærke?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 08:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kawzood:

Hello,

Jeg har fundet et navn, navnet er et bestemt mode "mærke", men jeg fandt ud af at man ikke kan "affiliate" med dette mærke.

Ved i om det evt er lovligt at affiliate for alle mulige andre mærker? Selvom domænenavnet hedder dette mode mærke?

Du må ikke bruge Lacoste, Apple og andre varemærker i dine domæner, da det er at krænke deres navn.  :)

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 09:06

BruunMedia:

kawzood:

Hello,

Du må ikke bruge Lacoste, Apple og andre varemærker i dine domæner, da det er at krænke deres navn.  :)

Hvad så hvis vi siger at domænet hedder "billiglacoste.dk" må jeg så godt linke til forskellige mode forretninger selvom mærket  lacoste egentlig ikke er til at finde inde på siden?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 09:09

kawzood:

Hvad så hvis vi siger at domænet hedder "billiglacoste.dk" må jeg så godt linke til forskellige mode forretninger selvom mærket  lacoste egentlig ikke er til at finde inde på siden?

Indholdet er ligegyldigt i det juridiske sammenhæng. Om du lovpriser deres produkt eller hader det - Det er ulovligt.

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 09:11

Okay, det lyder godt.

Jeg skal ud og finde mig affiliate aftaler så :-)

Tak for hjælpen!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 09:14

kawzood:

Okay, det lyder godt.

Jeg skal ud og finde mig affiliate aftaler så :-)

Tak for hjælpen!

Held & Lykke! :)

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 09:19

Tusind tak :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)