Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interviewpersoner der til dagligt arbejder for en tablet producerene virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er på nuværende tidspunkt igang med mit speciale på Ingeniørhøjskolen i Ballerup under uddanndelsen Innovative Communication Technologies and Entrepreneurship.

Mit speciale omhandler innovation og entreprenørskab indenfor tablet udviklingen. Jeg analyserer mange aspekter såsom innovations-teori, entreprenørskab/intraprenørskab, standardisering, forretningsmodeler, tekniske-specifikationer, brugerbehov og meget mere. Jeg er nået langt i processen, men mangler folk at interviewe som til dagligt arbejder med udvikling af tablets. For hvilken virksomhed er underordnet, det kan være alt fra Apple til Archos. Og hvor i verden potentielle interviewpersoner befinder sig er også underordnet, da mit universitet vil dække rejseomkostninger.

Så kender du en eller flere personer som du tror vil stille sig til rådighed for et interview, så vil jeg være meget taknemmelig over at høre forslaget!

Jeg har rettet henvendelse til mange, men disse har enten ikke svaret eller haft for travlt, eller ikke fået lov af deres virksomhed.

På forhånd tak!
Claus Ladefoged

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:20

I Danmark finder du f.eks. Novabook - om end der mere er tale om samling end produktion - men det er det tætteste du kommer på disse bredegrader.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:41

Tak for svaret! Om interviewpersonerne befinder sig i Danmark (som NovaBook) eller på den anden side af kloden, er underordnet. Det vigtige er om personen kan være villig til at lade sig interviewe.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)