Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt synkronisering mellem Magento lager og E-conomic lager.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Jeg har en magento shop hvor jeg nogle gange oplever at lageret ikke altid opføre sig helt som det skal.

F.eks når en kunde laver en ordre og fuldføre den 100%, så bliver varerne fjernet fra lager; lige som det skal.
Men når en kunde ikke betaler ordren så bliver ordren oprettet men varerne bliver ikke fjernet fra lageret.
Hvis man vælger at annullere disse 2 ordre så vil begge ordres vare blive lagt tilbage på lager, men det er jo kun den ene som rent faktisk skulle tilbage på lager.

Dette er bare en af de fejl som jeg har oplevet med magento. Så er der selvfølgelig retuneringer og ombytninger hvor man altid skal ind manuelt og ændre lagerantal på det produkter der bliver byttet rundt på. Endnu en mulighed for fejl. Alt i alt så oplever jeg en del fejl i magentos lagerstyring. Jeg bruger e-conomic og har her lagermodulet aktiveret og det spiller bare 100%.

Derfor har jeg nu fået lavet et lille simpelt program som går ind og henter Magentos lagertal og sammenligner dem med E-conomics lagertal. Så bliver alle differencer markeret og man kan tælle lagere top for at finde fejlen. Herefter kan man så vælge på hvert enkelt produkt om e-conomic skal synkroniseres efter tallet i magento, eller omvendt.

Altså slut med at opleve at lagerstatus ikke stemmer i magento, og folk køber produkter som ikke er på lager..

Mit spørgsmål er nu. Er der andre herude der kunne have interesse i programmet? Et program til synkronisering af lagertal mellem Magento og E-conomic...

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:27

Hvad koster det? Hvordan hurtigt arbejder det hvis man har 5000+ produkter?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:09

Birkelund:
Er der andre herude der kunne have interesse i programmet? Et program til synkronisering af lagertal mellem Magento og E-conomic...

Hej Birkelund

Jeg faldt helt tilfældigt over dette indlæg, som efterhånden har nogle måneder på bagen. Jeg ville sådan set bare høre, om du har delt dette på e-conomics forum? For det kunne godt tænkes, at der er andre brugere som kunne få gavn af det.

Jeg kan se, at vi har en bruger på forummet, som også hedder Birkelund - måske det er dig? :) Hvis, så kender du jo til vores forum i forvejen. Jeg har ikke lige tjekket, om du har delt dette forslag før, men måske det kunne være en ide at dele det (igen).

Bare et forslag :)

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)