Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop: sælge node kunst - potentiale?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tritonus

Tror godt varerne kunne sælger, tror bare det bliver svært at få noget trafik til din shop. Så du gør nok klogt i ikke at kaste alt for mange penge efter en stor smart shopløsning inden du har afprøvet konceptet lidt.

Men hvis jeg var dig, der havde et unikt godt produkt, ville jeg tage kontakt til nogen som allerede havde en del besøgende, og så se om ikke de var interesseret i at sælge af produkterne. Det kunne jo eventuelt gøres som dropship, så har de ingen lagerbinding eller andet. Kunne jo være at sådan nogen som designdelicatessen.com car interesseret i det.

Så får du måske kun det halve for dit produkt, men ville vel også være ok hvis du solgte det dobbelte :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 13:26

Har ikke tænkt mig nogen stor smart shop løsning med dankort betaling. Det kan slet ikke betale sig. Betalingen bliver nok bankoverførsel, men shoppen kommer selvfølgeligt til at se enkel og prof ud. 

Angående trafikken, så kan det dels løses ved også at bruge fx dba.dk, guloggratis.dk og qxl.dk som salgsplads. Jeg har selv en musikrelateret side med knap 1.000 besøgende per dag, som jeg også kan smide lidt reklame op på. 

Så hellere det, end at forære produktet videre til en mellemmand :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 13:32

Så får du måske kun det halve for dit produkt, men ville vel også være ok hvis du solgte det dobbelte :-)

Hej. Jeg kunne ikke rigtig lade vaere med at reagere paa svaret, men det skal man vel heller ikke i en debat? (-:

Men hun vil jo, saa vidt jeg har forstaaet det, egentlig ikke goere noget stort ud af det. Saa hvis hun saelger varen for halv pris, men dobbel saa mange vare saa bliver det jo det samme. Forskellen er bare at hun faar meget mere arbejde ud af at saelge for halv pris men det samme beloeb ender hun med. 

Det giver mere arbejde for ingen ekstra penge jo..

/ Daniel :-)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 13:38

Det har du ret i :-)

Men lad os så sige det 10 dobbelte i forhold til :-)

Der var en klog mand der angang spurtge mig om jeg helst ville tjene 100 procent af tusind kroner, eller 10 procent af hundrede tusinde kroner.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 13:45

Daniel Lehmann Jafari:

Men hun vil jo, saa vidt jeg har forstaaet det, egentlig ikke goere noget stort ud af det. Saa hvis hun saelger varen for halv pris, men dobbel saa mange vare saa bliver det jo det samme. Forskellen er bare at hun faar meget mere arbejde ud af at saelge for halv pris men det samme beloeb ender hun med. 

Det giver mere arbejde for ingen ekstra penge jo..

Godt set! Det regnestykke giver selvfølgeligt ikke mening.

Jeg kan i øvrigt godt lidt, at du formoder, at jeg er en 'hun'. Sådan forholder det sig nu ikke - selvom man skulle tro det ud fra varen :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 13:46

Lagerhotel:

Det har du ret i :-)

Men lad os så sige det 10 dobbelte i forhold til :-)

Der var en klog mand der angang spurtge mig om jeg helst ville tjene 100 procent af tusind kroner, eller 10 procent af hundrede tusinde kroner.

Selvfoelgelig skal det goeres hvis det betyder at hun tjenere mere. Saa er det jo det vaerd Smile1 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)