Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,er

Jeg har igennem længere tid undersøgt markedet, og fundet produdukt/produkter som ikke bliver solgt meget af i Danmark.

Har fundet leverandør af disse , men problemmet opstår ved webshoppen.

Jeg har været ind og kigge på forskellige webshop løsninger og fundet frem til der findes 1000 af forskellige med goldenplanet og lignende hjemmesider som kunne være perfekt og nemt for en som mig som ikke er expert i det..

Men problemmet er at det ikke en særlig unik eller personlig hjemmeside eftersomm man bruger standart skabaloner og lign.

Men man har stadig mullighed for at putte logo ind eller  top-banner ind.

Er der nogen der kan hjælpe med f.eks loge og topbanner eller har andre forslag?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:52

Hej Ozso

Tag et kig på Shopify - www.shopify.com - eller Magento Go. Selvom du vælger et template design, så kan du sagtens tilpasse det, så det virker tilstrækkeligt unikt.

fairtime.dk og noon.fairtime.dk er begge Shopify shops, med hvert sit design.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:27

Vi kan levere et unikt design inkl. hosting og betalingsgateway første år til 9.995,-

Shoppen bliver bygget på systemet Magento.

Se evt. mere her: http://getashop.dk

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 11:21

Hej Ozso,

Jeg ved det er en jungle. Vi besluttede os for at finde verdens bedste CMS system til vores kunder for 2 år siden. Dvs. at jeg rev 2 måneder ud af kalenderen for at finde og teste en masse CMS systemer. Valget faldt på CMS systemet Concrete5 (som er gratis). Concrete5 er utrolig nem for brugeren og der kan tilkøbes et webshop modul for ca. Kr. 700,-.

Vi kan tilbyde betalingsgateway modul til ePay men hvis du ønsker at bruge en anden betalingsportal tager vi ca. 3.000,- for udviklingen for modulet.

Vi har også på det seneste valgt at gå nye veje med hensyn til betalingsgateway, og det er nu muligt at tilbyde betalingsgateway for Kr. 99,- pr. måned + transaktionsgebyr på Kr. 1,47 pr. transaktion. Vi er ikke helt færdig med programmeringen endnu, men regner med at blive det inden for den næste måned.

Dvs. at vi kan tilbyde dig en webside med et unikt design (lavet til dig) hvor du også har en webshop til under Kr. 10.000,-. Hvis du køber denne løsning, så er det din og kan gøre med den hvad du vil. Vi stiller ikke nogen krav til hosting (vi kan selvfølgelig hoste det for dig, men ikke et krav) -Det eneste krav der stilles er at din hostingløsning understøtter PHP og MySQL og det gør de fleste!

Du kan kikke på vores webside - http://www.maargrafisk.dk - Hvor vi også tilbyder at lave præsentationsvideo til din webside.

Kik dig lidt omkring og lad os høre fra dig....

Med venlig hilsen

Michael Jensen-Maar
Maar Grafisk AV

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:27

Hej Ozso

Vi tilbyder personligt design i magento for dkk 10.000 ekskl. moms.

Du er meget velkommen til at se vores øvrige tilbud på dkcommerce.com

Med venlig hilsen

Dkcommerce.com

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:34

Rasmus Lindgren:

Vi kan levere et unikt design inkl. hosting og betalingsgateway første år til 9.995,-

Shoppen bliver bygget på systemet Magento.

Se evt. mere her: http://getashop.dk

Hej Rasmus.

Vil du prøve at kigge på min maling side www.maler-maling.dk og give et bud på, hvad det vil koste at flytte den over i Magento, hvis du skal gøre det, og du skal designe shoppen.

Jeg har ca. 6-700 varer der skal flyttes over Embarrassed

Du kan skrive en PB eller mail på info(a)maler-maling.dk

Mvh

Michael Haahr

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:18

Michael Haahr:

Hej Rasmus.

Vil du prøve at kigge på min maling side www.maler-maling.dk og give et bud på, hvad det vil koste at flytte den over i Magento, hvis du skal gøre det, og du skal designe shoppen.

Jeg har ca. 6-700 varer der skal flyttes over Embarrassed

Du kan skrive en PB eller mail på info(a)maler-maling.dk

Mvh

Michael Haahr

Hej Michael

Det altid svært at give et tilbud på en 1-1 flytning da forskellige shop systemer ofte løser det samme problem på to forskellige måder. Fx. ændrer vi aldrig checkout flowet (ud over nogen gange at bruge onestep checkout udvidelsen til Magento). Hvis vi lovede at lave en 1-1 flytning så skulle checkout flowet vel egentligt også funke på samme måde i Magento som i det gamle system.

Det vi kan tilbyde er at føre dit design over i Magento, det kan være at der er et par mindre justeringer men vi vil i hvert fald kunne få det 95% overført. Hvis dette er ok, kan vi tilbyde dette til vores standard pris på 9.995,- inkl. hosting hos MagentoHotel.dk og betalingsgateway hos ePay første år (hvis du har både hosting og betalingsgateway kan du trække 2000 fra prisen).

Du er også meget velkommen til at skrive til mig på rl SNABEL-A getashop.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:54

Overvej en standardløsning fra DanDomain.dk eller ScanNet.dk - begge firmaer leverer basale gennemprøvede løsninger til få penge.

Når du med en standardshop har fået gjort dig nogle erfaringer med dine kunder, dit marked og det at drive webshop, så er du klar til at tage imod et af de mange velmenende tilbud fra Amino'er, som gerne vil hjælpe dig med at få dig op køre på "deres" platform.

Du kan ikke erobre hele verdenen med en shopløsning fra DanDomain eller Scannet.dk, men på den anden side, så undgår du også de helt store katastrofer...

Mvh Troels.

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ozso

Jeg vil anbefale prestashop, det er en fed webshop.

Du kan prøve en demo her: http://www.buyonline.nu/test_webshop/

Skulle du få smag for at ville købe den, så kan du købe et abonnement hos http://www.ditwebhotel.dk/ hvor denne følger med gratis :)

Yderlig giver vi dig de 3 første måneder med gratis, hvis du benytter Amino rabatkoden: AMINO3FREE

Skulle du i mod alle forventninger ikke være tilfreds med os, så giver vi dig dine penge retur :)

Tjek os ud på http://www.ditwebhotel.dk/

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:46

troelskjems:

Overvej en standardløsning fra DanDomain.dk eller ScanNet.dk - begge firmaer leverer basale gennemprøvede løsninger til få penge.

Når du med en standardshop har fået gjort dig nogle erfaringer med dine kunder, dit marked og det at drive webshop, så er du klar til at tage imod et af de mange velmenende tilbud fra Amino'er, som gerne vil hjælpe dig med at få dig op køre på "deres" platform.

Du kan ikke erobre hele verdenen med en shopløsning fra DanDomain eller Scannet.dk, men på den anden side, så undgår du også de helt store katastrofer...

Mvh Troels.

Gennemprøvet ja da... (om end Magento har væsentligt flere installationer end DanDomain og Scannet tilsammen).

Men hvorfor dog betale op i mod 1000 om måneden (ja det starter billigere, men inden man får set sig om skal man "lige" have et modul mere) for en gammel løsning der ikke har fået tilføjet helt basale features i de sidste mange år?! (først fornyeligt begyndte DanDomain at rette ind med helt væsentligt SEO forberedninger blandt andet grundet kritik her på Amino).

Open source løsninger som blandt andet prestashop og Magento har et omfattende feature sæt, er gennemprøvet og er iøvrigt gratis.

EDIT: Iøvrigt var vi de første til at tilbyde en Magento shop til 9.995,-. Jeg er enig i dine prisbetragtninger såfremt shoppen laves i DK. Der er ikke mange dygtige folk der arbejder til <200 kroner i timen (min egen timeløn som konsulent ligger på 850).

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)