Hej Rasmus. Jeg er generelt stor fan af Open Source produkter (især dem som understøttes af et stort globalt community). Og jeg er heller ikke i tvivl om, at der findes mange shopejere, der (hvis de har tid til at kigge i bakspejlet) er glade for, at de sprang DanDomain/ScanNet platformen over og hoppede direkte til en "professionel" løsning. Med tilsvarende er der også shopejere, som kan fortælle uheldige historier om, hvordan de har købt en køreklar Open Source shop til fx. 10.000,- og glemt at forholde sig til egne tekniske kompetencer og ej heller har undersøget timeprisen for videreudvikling af shoppen. Selv efter finanskrisen, så får man vel allerhøjest 1,5 times konsulentarbejde for de 1.000 kroner om måneden som en veludstyret hyldevare-shop koster. Mvh Troels. |
troelskjems:Hej Rasmus.
Jeg er generelt stor fan af Open Source produkter (især dem som understøttes af et stort globalt community).
Og jeg er heller ikke i tvivl om, at der findes mange shopejere, der (hvis de har tid til at kigge i bakspejlet) er glade for, at de sprang DanDomain/ScanNet platformen over og hoppede direkte til en "professionel" løsning.
Med tilsvarende er der også shopejere, som kan fortælle uheldige historier om, hvordan de har købt en køreklar Open Source shop til fx. 10.000,- og glemt at forholde sig til egne tekniske kompetencer og ej heller har undersøget timeprisen for videreudvikling af shoppen.
Selv efter finanskrisen, så får man vel allerhøjest 1,5 times konsulentarbejde for de 1.000 kroner om måneden som en veludstyret hyldevare-shop koster.
Mvh Troels.
Vi kan leverer en professionel Magento shop til 9.995,- fordi:
1) Vi outsourcer!
2) Processen er klart defineret, vi har reelt kun eet produkt
3) Vi koder ikke om i Magentos funktionalitet (som iøvrigt kan gøre det svært at opgradere senere hen).
Og så har vi leveret mere end 25 shops på denne model.
Vi anvender MangetoHotel.dk som hosting partner fordi de hoster mere end 300 Magento shops og har både email og telefon support som en del af deres abonnement (og som også er inkl. i vores pris).
Og det fede af det hele. Når vi først har leveret shoppen er vores kunde mere end velkommen til at gå andre steder hen og få en af de mange andre Magento leverandører til at lave ændringer/tilføjelser løbende = leverandøruafhængighed.