Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg er generelt stor fan af Open Source produkter (især dem som understøttes af et stort globalt community).

Og jeg er heller ikke i tvivl om, at der findes mange shopejere, der (hvis de har tid til at kigge i bakspejlet) er glade for, at de sprang DanDomain/ScanNet platformen over og hoppede direkte til en "professionel" løsning.

Med tilsvarende er der også shopejere, som kan fortælle uheldige historier om, hvordan de har købt en køreklar Open Source shop til fx. 10.000,- og glemt at forholde sig til egne tekniske kompetencer og ej heller har undersøget timeprisen for videreudvikling af shoppen.

Selv efter finanskrisen, så får man vel allerhøjest 1,5 times konsulentarbejde for de 1.000 kroner om måneden som en veludstyret hyldevare-shop koster. 

Mvh Troels.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:30

troelskjems:

Hej Rasmus.

Jeg er generelt stor fan af Open Source produkter (især dem som understøttes af et stort globalt community).

Og jeg er heller ikke i tvivl om, at der findes mange shopejere, der (hvis de har tid til at kigge i bakspejlet) er glade for, at de sprang DanDomain/ScanNet platformen over og hoppede direkte til en "professionel" løsning.

Med tilsvarende er der også shopejere, som kan fortælle uheldige historier om, hvordan de har købt en køreklar Open Source shop til fx. 10.000,- og glemt at forholde sig til egne tekniske kompetencer og ej heller har undersøget timeprisen for videreudvikling af shoppen.

Selv efter finanskrisen, så får man vel allerhøjest 1,5 times konsulentarbejde for de 1.000 kroner om måneden som en veludstyret hyldevare-shop koster. 

Mvh Troels.

Vi kan leverer en professionel Magento shop til 9.995,- fordi:

1) Vi outsourcer!

2) Processen er klart defineret, vi har reelt kun eet produkt

3) Vi koder ikke om i Magentos funktionalitet (som iøvrigt kan gøre det svært at opgradere senere hen).

Og så har vi leveret mere end 25 shops på denne model.

Vi anvender MangetoHotel.dk som hosting partner fordi de hoster mere end 300 Magento shops og har både email og telefon support som en del af deres abonnement (og som også er inkl. i vores pris).

Og det fede af det hele. Når vi først har leveret shoppen er vores kunde mere end velkommen til at gå andre steder hen og få en af de mange andre Magento leverandører til at lave ændringer/tilføjelser løbende = leverandøruafhængighed.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:07

Ozso:

Har fundet leverandør af disse , men problemmet opstår ved webshoppen.

Jeg har været ind og kigge på forskellige webshop løsninger og fundet frem til der findes 1000 af forskellige med goldenplanet og lignende hjemmesider som kunne være perfekt og nemt for en som mig som ikke er expert i det..

Hej

Først en lille advarsel til alle de inglæg der er i denne tråd.

Som du ser af ovenstående er det indtil videre kun sælgere der byder ind med færdige løsninger og ikke hjælper dig rent konkret med dit problem, de forsøger bare at sælge deres egne standardvarer.

De forholder sig ikke til de ting, du rent faktisk spørger indtil.

Er der nogle der spørger indtil Golden Planet og de ting du efterlyser ?
NEJ, hvorfor ikke, de er vel interesseret i din problemstilling og vil hjælpe dig, ikke kun for at promovere deres egen løsning eller vil de ?

Sæt dig ned og få lavet en kravspecifikation.

Bed dem der byder ind og som IGEN IGEN vil sælge dig en løsning, om referencer og telefon numre til disse, og fortæl at du personligt vil tale med flere referencer inden du tager din beslutning.

Kan eller vil tilbudsgiveren ikke det, er der kun en ting at gøre...

SIG NEJ TAK og FASTHOLD denne beslutning.

Når dette er på plads har du sikret dig, at dem der er tilbage ikke kun er interesseret i at sælge, men også arbejder i din interesse.

Derudover vil jeg anbefale dig at finde et firma, som har afdeling og adresse i Danmark.

Du er prisgivet, hvis der opstår problemer og de kun eksisterer i udlandet, så kan du bruge en masse tid på ingenting.

mvh

MJ

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)