Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send gaver via SMS – godt tilbud til Aminoerne…….

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 9
Fra  SmilingSMS.dk ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ny aktiv bruger af Amino Plus, og vil gerne starte min Amino-tilværelse med et ekstra godt tilbud til de samarbejdspartnere, jeg får gennem denne spændende portal.

Jeg er iværksætteren bag www.SmilingSMS.dk der en en gaveportal, hvor du køber små og store gaver, og sender dem via SMS med en personlig hilsen til venner, familie, forretningsforbindelser og kollegaer.

Vi har gaver fra 25,- (4 flødeboller fra Ro Chokolade i Jægersborggade i KBH), der leveres med det samme til modtagerens mobiltelefon.

Vi tilbyder vores samarbejdspartnere:

  • En ny online salgskanal, hvor der købes gaver og spredes glæde. Et godt sted at blive set, og et godt sted at tjene penge.
  • En miljøvenlig løsning, da emballage og fragt er skåret væk.
  • Ingen porto = større gaver. En win win win situation. Større gaver til modtageren, større omsætning i butikken, og giveren spreder endnu større glæde for de samme penge.
  • Et tæt samarbejde på fordelagtige vilkår, hvor markedsføring af butikkernes produkter og events løbende bliver markedsført online via sociale medier og i målrettede nyhedsbreve.

Til at supportere samarbejdspartnerne har vi lettilgængelige manualer på skrift og på video, så det er nemt og hurtigt at komme i gang med sin butik på SmilingSMS, hvor man kan sælge udvalgte produkter og gavekort.

SmilingSMS i dag
Vi er i dag - 2½ måned efter lancering - oppe på 25 samarbejdspartnere, og vil i løbet af 2011 ekspandere til flere danske byer. Vi samarbejder allerede med en række kendte detailbutikker, cafeer og forlystelser rundt om i Danmark. Jeg kan hurtigt nævne:

  • Tante T i København,
  • Modebutikken EIKÓN, Boxer, Cafe Hack, Aarhus Minigolf m.fl. i Aarhus,
  • Tryde Andrés lingeri på Fyn,
  • Modebutikken TreeHouse og Skin of Fashion (skønhed & velvære) i Aalborg
  • KabelPark (vandski og wakeboard) i Hvide Sande og
  • En række andre samarbejdspartnere i Aalborg, Randers, Vejle, Holstebro og Horsens.

Tilbuddet til Aminoerne
Mit tilbud til Aminoerne går på, at jeg vil forlænge den gebyrfri periode, der lige nu er gældende frem til 1. august 2011, med 3 måneder, så de samarbejdspartnere jeg får gennem Amino, får mulighed for at prøve salgskanalen gebyrfrit frem til 1. november 2011. (Værdi kr. 237 + muligheden for at vise sig frem på Danmarks første mobile gifting gaveportal) Der skal således kun betales en mindre provision til SmilingSMS, når der sker et salg gennem butikken på portalen.

Jeg søger samarbejdspartnere, der er enten unikke, hyggelige, sjove, spændende, anderledes og f.eks. ikke den lokale Imerco butik. Til inspiration kan jeg nævne følgende typer:

Chokolade/te/kaffe forretninger, cafeer, blomster, parfume, vin/øl handlere, undertøj/lingeri, boghandlere, delikatesseforretninger, pool-huse, bowling-centre, fotografer, smykker, wellness, lokale bryghuse, lokale stoltheder m.m.

Jeg bliver glad, hvis du sender dette tilbud videre til Aminoer, som du mener, kan få glæde af dette tilbud.

Kontaktinformationer og "læs mere"
Besøg www.SmilingSMS.dk og kontakt mig gerne på telefon 88 389 566 eller via mail på pal(snabela)SmilingSMS.dk og lad dialogen begynde.

Du kan blive fan og følge med i udviklingen af portalen på følgende platforme:

www.facebook.com/SmilingSMS

www.twitter.com/SmilingSMS

Blogger.com

Se vores flyer hos Issuu.com

">Se vores demo video på Youtube - sådan handler du hos SmilingSMS

LinkedIn

På forhånd tak for interessen

Vi ses i byens butikker……og på www.SmilingSMS.dk

God dag derude

Mange hilsner

Peter Arndal Lauritzen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SmilingSMS,

Jeg ønsker at gøre brug af tilbudet på vegne af indehaverne af en butik i provinsen, der sælger lækkerier og trendy uundværlige unødvendigheder.

Evt. også på vegne af en massør og et vinduespoleringsfirma, senere hen.

Glæder mig til at se hvad det udvikler sig til. Skøn idé!

Mvh. Maria

 

 

 

Fra Risskov
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 9
Fra  SmilingSMS.dk ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Vær velkommen,-)

Tak for din henvendelse - jeg glæder mig til fortsætte dialogen.

Du er meget velkommen til at vise informationsmaterialet til massøren og vinduespudseren, og når de har læst det, og gerne vil være med på gaveportalen, kan de blot tage direkte fat i mig, og henvise til dig. Så skal jeg nok tage rigtig godt i mod dem, og sikre, at de får det gode Amino tilbud. Jo før jo bedre....

God Påske

Mange hilsner

Peter 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)