Godaften alle, Jeg synes, at behøve en form for kalender til at holde styr på ting. Men for den enkelte dag laver jeg gerne en minutiøs tidsplan dagen før. Det foregår oftest ved at repetere den i hovedet 2-3 gange, plotte det ned med store krusseduller på et helt A4 ark eller oprette en note på min mobil. Alle dele er besværlige.
Hvad jeg søger, er et online alternativ til en skrivebordskalender/kalenderbog - en kalender man bladrer hvér dag og som der er et par linjer til at skrive noget på, cirka for hvert kvartér. Men hvilken løsning kan jeg bruge til dette? Jeg har forgæves søgt på nettet og nysgerrigt spurgt til hvad andre bruger. Google Calendar virker for avanceret til formålet. Andre store systemer er også for tunge - jeg vil ikke igennem en masse pjat med nye events, vælg deltagere osv. - Jeg skal bare have en tidsinddelt notesblok. Hvad vil du anbefale? Jeg vil meget gerne, at løsningen er portérbar (kører via web eller understøtter Win/Lin/Mac og sync). - Gerne som Android app med online sync til PC. Håber det er muligt! God uge og arbejdslyst til alle. - Sune Westphalen |
Hej
Google calender den kan nermest alt...?
Preben