Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viden om lejebiler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ide om et nyt produkt som kan tilbydes i forbindelse med leje af bil, men har det svært at finde ud af hvor stor potentialet er.

Er der nogen derude der sidder med viden om hvor mange biler der bliver lejet her i Danmark årligt, i hvor lang tid og til hvilke formål (business vs. familier rejse)? Min fokus er på familierejser med lejebiler, så noget der ligner ( lejebiler * dage / år ) til private familierejse formål vil være nyttig...

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:57

Kan det godt passe at der er ingen der har kendskab til lejebil branchen? Jeg går ud fra at firmaer der lejer biler ud har kendskab til deres kundebase, og hvor mange kunder de har af de forskellige typer.

Jeg kunne godt tænke mig at udvikle et enterntainment Car PC produkt som kan lejes sammen med bilerne, og rent-a-car firmaer kan have flere a vores systemer på lager og tjene lidt hver gang de lejer dem ud, uden at de behøver at investere i / købe dem.

Er der nogle der har kendskab til andre produkter (både materiale eller service) som rent-a-car firmaerne forhandler / videresælger for andre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Da du ikke skriver om hvad faar du heller ikke svar. Proev at vaere lidt mere specifik.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:30

Elkodan:

Er der nogen derude der sidder med viden om hvor mange biler der bliver lejet her i Danmark årligt, i hvor lang tid og til hvilke formål (business vs. familier rejse)? Min fokus er på familierejser med lejebiler, så noget der ligner ( lejebiler * dage / år ) til private familierejse formål vil være nyttig...

Hej.

Det kommer an på hvor dit kontor skal være.

Om vinteren i København er det mest bussines folk eller familier som skal besøge deres familier som lejer bil.

Om sommeren er det mest turister.

Hilsen

Ali

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)