Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen mindste løn i dk!

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så du ansætter udlændinge til billige penge, som garanteret ikke kan danske.

Som garanteret aldrig har set skyggen af et rengøringsbevis.
, ja og vi kender det, man kan blive ved når det gælder udenlansk arbejdskraft.

Så ville det være en del nemmere hvis du bare bed i det sure æble, og hjalp blot få af de mange hundrede danske studerende med job, i stedet for dem som vi betaler uddannelse og hus og ly for..

Bare min mening

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael, man kan bl.a. få fradrag for dobbelt husførelse, hvis man har mand/kone eller børn i sit hjemland. Men den effektive skat ender nu også bare med at være ret lav, når man har en lav indkomst, som f.eks. ca. 10.000 kr./mnd.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N1973:

weddingdeluxe:

hej michael

de er udlændinge derfor

 

Det svar er ikke godt nok.

 

 

fordi man er udlænding er skal man ikke have løn som en på 16 år , og man behøver slet ikke være dårligere arbejdes kræft fordi man er udlænding

men kan udmærket se et problem i den høje løn , men det er fagforening der skal lave ændringer , der giver højere løn jo bedre indsats du yder alle kan ikke være næsten lige gode i hele samfundet som det er i Danmark lige nu .

måske var det mere politik og fagforening du skulle gå ind i , for der en grund til vi  alle har kæmpet for dette her med lige løn mv. og vis ændringer ønskes er det en anden vej du skal gå

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sören :

Kære Lina=Lokaldistribution=Weddingdeluxe ............

Er jeg mon den eneste der er komplet forvirret over dine indlæg, som efterhånden kun går ud på at diskutere et eller andet "konstrueret" eksempel på dansk samfunds problem.

Du manipulerer så det klodser. Den ene måned skælder og smælder du over nogle stakkels udlændinge der bliver snydt og får for lidt i løn.

Den næste måned fortæller du at 65 kr er OK.

Så er der et indlæg hvor vi alle skal have ondt af dig fordi du bliver forfulgt, da du ikke vil betale en regning, og ikke mener du har fået leveret en ydelse.

Så fortæller du selv vidt og bredt om at du selv sender folk til incasso og beklager dig over dårlige betalere.

Den ene gang efter den anden skal der laves en ny tråd her på Amino med billige håndværkere.

Jeg er så pissetræt af dine manipulative indlæg, og mener ikke at de bidrager til noget som helst andet end irritation.

Jeg har forsøgt at være diplomatisk, og ind imellem give dig støtte og gode råd, men her stopper det altså.

Jeg er bare SÅ træt af dine indlæg. Er jeg den eneste ?

Skrevet i ren arrigskab,  mvh Sören

 

Fortjener ganske enkelt en gengivelse. Trådens højde punkt!

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej! Søren du er ikke den eneste som er træt af at høre dette vås af skriveri fra Lina,s side.

/ Jannie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

interessant at mange af jer kan være så sure over indlæg i selv skriver kommenterer og spørger om.

Jeg blot skrev at der er ingen mindste løn i dk, da folk er stadig uvidende ang dette.

det er jo jer der gang ppå gang kommer til at tale om den samme.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk ved godt at der ikke er nogen lovreguleret mindsteløn.

Der er dog en mindsteløn inden for overenskomsten.

 

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)