Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk arbejde - Giv en gave og bliv glad

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey - Ret lige tråden til cafe/hygge tak, glemte jeg vidst.

Jeg har nogle design –opgaver jeg lige skal have ordnet, og samme tid nogle ting jeg gerne vil af med. Og derfor tænkte jeg (i stedet for at bruge tid på at sælge det) give det i en   trade-over til en noget billigere pris. Synes selv mange af dem kan bruges som udmærkede gaver, eller måske til en selv.  Har delt det op i en pris og den anslået timeløn er 230,00 kr

Har du en søn/datter, nevø, kusine/fætre, i den unge ende.  kan du helt sikkert finde noget

Blandet Lego 1 kg   /   140kr      -      Op til 10kg 

Guld 10’ krone værdi (2000,kr+) HC Andersen – Gives for 1500

- dog uden ægtehedcertifikat. Dog ikke meget legimatitet over den der fulgte med, bare et lille stykke printet papir der stod hvad den indeholdte, hvad den vejede etc. Kan nok godt anskaffes igen.  Den har en samlerværdig og selv uden samlerværdig har guldet jo en pris.

Pro Magic-box (TA) + 2 sæt kort værdi (3000 kr) gives for 1000

-          Dog ikke for de små, 14+ hvert fald, og der kan det stadig ikke bruges optimalt kan sagtens bruges til voksne der har interesse for det.

Hvid Dune Energy jakke

Passer til alderen 12-14, den er så god som ny, kan ikke ses den har været brugt (nypris 2800) gives for 800.

Zippo lighter Brugt

Double sided - blank - 100kr

CCM skøjter - str. 43

God stand, skal dog lige slibes pga. overflade rust (meget normalt, det forsvinder dog også ved brug) 100kr

Hvis du vil høre mere info om noget af det bare skriv! Billeder etc. Det er ikke noget der tager vildt lang tid, og vi kan også bare lave en aftale uden om timepris. Dog skal du kunne dit kram, da det drejer sig om lidt, hvad jeg ville kalde tung grafik.

Drejer sig om et logo, og nogle få andre detaljer.

Alt fragtes på min bekostning

Bliv glad og en anden glad og giv en gave Smile

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)