Hej Amino´er Hvad vil det "ca" koste og få levet regnskab i en mindre murerforretning? Da jeg først er ved at starte op ved jeg ikke hvad omsætningen bliver endnu,regner med det bliver en enkeltmandsforretning til at starte med. Dog måske med 1 mand/svend. Hilsen Mureren |
Regnskab til minde murerforretning
- 1
Jeg bruger selv econor, de klare alt for mig. Både bogføring og Årsregnskab. Econor.dk |
Hej Murer Når du skriver "regnskab" mener du så årsregnskab, eller den daglige bogføring med oprettelse af fakturaer og indtastning af udgifter? Eller begge dele?
Andreas |
Hej Mureren. Der vil være mange forskellige bud fra alle os revisorer herinde og det afhængiger også af hvor meget der skal laves. Nok derfor du måske ikke vil få nogle tal på bordet her i åben forum. Hvis du vil være interesseret i et tilbud på hvad det koster hos os at få lavet regnskab både med og uden bogføring så kan du kontakte os på telefon 42 22 49 32 eller mail morten@revisorfirmaetlemo.dk så vil vi komme med et godt tilbud til dig. mvh. Morten Revisorfirmaet Lemo |
KS Regnskab ApS
Det er svært at komme med et prisoverslag på de ydelser du efterspørger, da du ikke er helt specifik. Du siger, at du gerne vil lave det daglige selv, men hvor meget indebærer det? Vil du f.eks. selv styre bogholderiet, men have assistance med momsindberetningen de 4 gange årligt, det er krævet? Selve regnskabet afhænger af bogholderiet og mængden af bilag. |