Er pt. igang med at udarbejde en hjemmeside(www.2beinform.dk), som jeg forventer at blive en succes, da den har et andet og mere spændende koncept end dem, der i dag findes på markedet. Det handler hele tiden om at udvikle nye og spændende ting, og jeg har allieret mig med en ung mand, som har styr på det tekniske, men da denne unge mand ikke overholder de aftalte aftaler-ønsker jeg ikke længere samarbejdet. Jeg skal i hvert fald arbejde sammen med en jeg kan stole på 100%. Det var meningen, at vi skulle arbejde på et avanceret databasesystem, hvor kunden skal have lov til at følge sig selv elektronisk, vi har snakket om tingene og hvad hjemmesiden skal indeholde. Men der er aldrig sket noget… eller jo, vi har lavet et logo og en topbar…
Mht. projektet, så søger jeg en partner, der har styr på det tekniske. Og vi deles om projektet 50% mht. indtægterne.
Er du den rigtige og har du lyst til at samarbejde, kan du sende mig en privat besked.
Inden du går videre, skal du måske lige genoverveje navnet på siden.
Jeg vil umiddelbart mene, at man på engelsk oftere bruger ordet SHAPE og ikke FORM, når man taler om at "være i form".
De fleste steder jeg har set brugen af FORM - er det også oftest suppleret af et tillægsord - altså TOP form, GOOD form, BAD form etc. hvorimod SHAPE ofte bruges uden tillægsord, altså: "To be in good form" eller "To be in shape."
Desuden leder ordet INFORM jo også tankerne et andet sted hen, selvom jeg godt ved, at navnet ikke skal læses på den måde.
Om man rent sprogteknisk kan bruge FORM eller SHAPE i flæng skal jeg ikke kunne sige - dette var blot mine umiddelbare tanker. :-)
For et par måneder siden så jeg et indlæg på TV2, synes jeg, hvor de presenterede 3 unge iverksættere som har lavet en web tjeneste hvor man kan følge sin løbetur på internettet. Man skal bare have en App instaleret på mobilen, som man kan også bruge som chat værktøj imens man løber. De fik hurtigt mange tusinder brugere på web siden, også fra udlandet. Deres indlæg gik meget ud på at det er svært at skaffe risikovillige penge til udvikling, men det var mere deres gode ide der gjorde indtryk.
Jeg ved ikke om det de laver er relevant for dig, fordi du snakker om analyse af løbeturen mm. Man det kan godt være de har den tekniske platform, hvor du kan bygge nogle af dine funktioner ovenpå. Deres brugere kan måske tilkøbe din funktion, og så deler du profit med webside ejerne, og så kan de måske også være med il at medfinansiere / lave udviklings arbejdet. Du skal bare komme med noget unikt viden, utraditionelle ideer, gode forslag...