Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et godt netværk.....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér....

Jeg skriver til jer fordi at, jeg står i den situation! Jeg mangler et godt netværk på forretningssiden. Kort fortalt laver jeg web(design) 3D - motiondesign samt lidt branding. Det er helt ok og det kører. Men nu er det sådan at, jeg ikke laver nogen former for kode... Kan godt lidt, men det interessere mig slet ikke.

Det jeg er interesseret i, er en/flere samarbejdspartnere, jeg kan henvende mig til når jeg har en kunde, hvor der f.eks. skal laves noget kode.

Jeg søger nogen som bruger noget cms (helst opensource) joomla eller drupal.... Men er da også interesseret i andre løsninger, hvis det bare spiller :)

For det hele ikke kun går en vej! Ville det også være fedt, hvis du/i som samarbejdspartner kunne bruge nogle af mine kompetencer, så vi ligesom havde noget ping pong ind imellem...

Nå men det giver lige et hurtigt indtryk af hvad jeg søger, men ser frem til at, hører mere fra jer derude. Håber der er nogen der kan hjælpe

Mit site hedder: www.desino.dk

Bedste hilsner

Martin Egesø

PS: Vil også meget gerne hører fra andre grupper.... F.eks. tømrer, arkitekter eller lign. der godt kunne bruge visualisering af deres services, på en lidt anderledes måde.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:49

Martin Egesø:

Hej Aminoér....

Jeg skriver til jer fordi at, jeg står i den situation! Jeg mangler et godt netværk på forretningssiden. Kort fortalt laver jeg web(design) 3D - motiondesign samt lidt branding. Det er helt ok og det kører. Men nu er det sådan at, jeg ikke laver nogen former for kode... Kan godt lidt, men det interessere mig slet ikke.

Det jeg er interesseret i, er en/flere samarbejdspartnere, jeg kan henvende mig til når jeg har en kunde, hvor der f.eks. skal laves noget kode.

Jeg søger nogen som bruger noget cms (helst opensource) joomla eller drupal.... Men er da også interesseret i andre løsninger, hvis det bare spiller :)

For det hele ikke kun går en vej! Ville det også være fedt, hvis du/i som samarbejdspartner kunne bruge nogle af mine kompetencer, så vi ligesom havde noget ping pong ind imellem...

Nå men det giver lige et hurtigt indtryk af hvad jeg søger, men ser frem til at, hører mere fra jer derude. Håber der er nogen der kan hjælpe

Mit site hedder: www.desino.dk

Bedste hilsner

Martin Egesø

PS: Vil også meget gerne hører fra andre grupper.... F.eks. tømrer, arkitekter eller lign. der godt kunne bruge visualisering af deres services, på en lidt anderledes måde.

Du er velkommen til at skrive til mig:) med lidt mere uddybende hvad du præcist søger.

Bare smid en PM

- Christoffer

Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:55

Ja, det var nok lidt hurtigt skrevet.... Men det er vel som sagt en samarbejdspartner jeg kan sende de opgaver til, jeg ikke selv er i stand til at varetage, som f.eks. opsætning af websites i cms eller bare generelt kodening af hjemmesider, hvad det indebære teknisk, er ikke noget jeg vil gøre mig klog på, det er derfor jeg søger en samarbejdspartner.

Men som sagt så jeg ikke interesseret i et samarbejde, hvor jeg kun sender arbejde den enevej, men at der også kommer noget den anden vej. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:51

Man kan altid bruge flere samarbejdspartnere, så du skal være velkommen til at blive en del af mit netværk! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:30

Hej Martin

Netværk er en god ting, for man kan ikke alt alene.

Vi er f.eks. ikke grafikere, men vi kan kode: vi laver hardcore-programmering og udvikler til Drupal CMS (og så rådgiver vi også om Open Source).

Prøv at kigge på www.halibut.dk, og ring, hvis du synes at det ser rigtigt ud.

Mvh Helle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)