Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter bog - hvad vil du gerne vide?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Thyssen:

Hej Jonas

Er du sikker på, at du skal skrive en bog?

Der er skrevet tonsvis af bøger på området - hvordan bliver din anderledes?

Foruden dine interviews, hvor meget af det kan så findes på nettet? Det hele?

Som Christian rigtigt siger, så findes der rigtige mange bøger indenfor dette område. Måske du skulle målrette din bog efter unge iværksættere, og så skafte interviews med folk, der sprang ud i iværksætteri inden de fyldte 20.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 01:58

Hej Jonas!

Jeg vil super gerne komme med noget konstruktivt.

For det første, så syntes jeg måske at når du vil skrive en bog for dem som har en iværksætter i maven er lidt for bredt.

Prøv at fokusere på et område, hvor du virkelig rammer nogen specielle, fordi hvis du målretter bogen, vil du helt sikkert også få et bedre resultat og flere købere/læsere.

Kig på hvad du kan skrive om.
F.eks:

Start af virksomheder for unge.

Online handel for unge.

Elsker du regnskab, sådan lærer du det!

- Et eller andet, så det bliver mere målrettet, så dem der ser bogen tænker WOW what the fuck, det er jo mig han skriver til!!!

Held og lykke med bogen, den skal nok blive god.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:20

Jeg går selv med drømmen om at blive iværksætter men har på ingen måde erfaring eller viden.

I forbindelse med at starte en virksomhed op skal man have styr på en lang række af skatter og afgifter.

Jeg savner et overblik og udgifter i forbindelse med start af egen virksomhed. Det hele kan hurtigt gå hen og blive uoverkommelig lang læsning hvor du i bund og grund ikke for svar på hvad der skal beskattes og hvad der giver omkostninger - både i forbindelse med opstart, men også rent generelt.

Det er i høj grad den praktiske del af det at blive iværksætter der for mig virker en smugle uoverskueligt.

(Tal, tabeller, moms, afgifter, skat osv osv osv.) Hvis det kunne skrives på papir så det hele virker mere overskueligt vil det klart give mig lyst til at læse din kommende bog. Altså så du i bund og grund ved hvor du skal starte når du går i gang med virksomheden.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:54

Jeg er helt enig med Nicolai!

Synes os der mangler en masse viden omkring alt det praktiske, det er fandme en jungle med hensyn til skat osv.

/mat

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:16

Jeg er helt enig i, at det ville være fordelagtigt med en slags guide eller oversigt over de ting, man skal være opmærksom på i forbindelse med start af virksomhed med hensyn til skat, moms, afgifter m.m. 

Jeg har desuden sendt dig en PB, men det er off topic :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37

Jeg vil gerne vide hvordan, at jeg formår at tjene flere penge.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:23

Kunne være spændende med en bog om unge iværksættere (under 25 eks. :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:55

Hvad er status på bog-projektet, Jonas?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 01:13

Casper Lohse:

Hvad er status på bog-projektet, Jonas?

Hej Casper

Pt. er projektet sat på hylden, til fordel for andre projekter. Men med alt den fantastiske input der er kommet, er det noget der bestemt ligger som et attraktivt projekt når tiden er den rette. Ved også selv at få noget erfaring er jeg sikker på at jeg vil kunne bidrage med noget endnu bedre.

I vil naturligvis høre fra os/mig til den tid Smile 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)