Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Til Navn og en eller flere leverandøre

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

En veninde og Jeg vil starte en forretning op med hår, negle, spray-tan, eyelash og body-paint, vi mangler bare et navn :(

vi er begge helt på bar bund, da vi sys der er så mange som hedder noget meb beauty-....., så sys vi det er alt for brugt.

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe?? :)

derudover, søger vi også leverandøre af Make-up, hudprodukter samt hårprodukter.

vi har en super leverandør på negle og næsten en på extensions, men vil da stadig være åbent for bud/tilbud fra andre :)

Mvh Samantha

Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samantha

Hvor skal i have forretning - og hvad er din venindes navn...så skal jeg nok se om jeg kan ryste nogle forslag ud af ærmet.

Send gerne mail...

mvh - Claus

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samantha.

Nu har jeg ikke meget forstand indenfor området men da jeg tænker at det nu er et forretning så hvad med navnet BeuatyBiss? :-) Jeg syntes det ligger godt i munden og det tror jeg da at folk vil huske.
Måske er det bare bare der er helt ude i hampen men det må du om at bedømme :-)

Mvh,
Daniel

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

det er i Esbjerg, og hun hedder Maja :)

det kunne bare være super :)

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

undskyld jeg spørger :) ved ikke om man kan tillade sig at spørge ? men vil du fortælle mig hvem din leverandør til negle er ?

vh anni

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Samantha:

Hej Amino´er.

derudover, søger vi også leverandøre af Make-up, hudprodukter samt hårprodukter.

vi har en super leverandør på negle og næsten en på extensions, men vil da stadig være åbent for bud/tilbud fra andre :)

Mvh Samantha

Hej Samantha

Har i gjort jer tanker om kvaliteten af disse produkter (make-up, hud og hårprodukter)? Er I ude i noget natur, noget øko, noget uden voldsomme ingredienser eller er det prisen der er den vigtigste?

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)