Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb øl og få dem leveret lige til døren!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannickj:

Må jeg høre hvem der har lavet hjemmesiden og hvor meget du har betalt for design inkl. kodning?

Hej Jannick,

Det er en side jeg selv har lavet. Så den har kostet mig et par arbejdsnætter.

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 09:47

Jesper Laugesen:

Lækker side du har lavet - det ser godt ud Smile

Jacob From @ Jeg vil mene du skal have et større udvalg, billigere priser og så skal fragten være incl i prisen.

Jacob - det viser at du ikke aner noget om at drive en webshop - eller om hvad fragt koster. Det du foreslår her, er det samme som at lukke butikken.

Tusind tak!

Jeg giver dig sku ret, jeg blev også lidt skræmt da han skrev det.

Fri fragt!?! Den bliver dyr

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:02

Nej det kan godt være at jeg ikke har den fjerneste ide om at drive webshop, men jeg ved at hvis jeg skal vente flere dage(du skriver ikke noget om DIN leverings tid) betale 60/80 kr for at få dem leveret så skal der være noget ekstra og det ville være nærliggende hvis dette EKSTRA var prisen.

Du kunne sagtens lokke mig væk fra forretningen og over i din shop men kan bare ikke se hvad der skulle trække...

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 10:07

jacobfrom:

Nej det kan godt være at jeg ikke har den fjerneste ide om at drive webshop, men jeg ved at hvis jeg skal vente flere dage(du skriver ikke noget om DIN leverings tid) betale 60/80 kr for at få dem leveret så skal der være noget ekstra og det ville være nærliggende hvis dette EKSTRA var prisen.

Du kunne sagtens lokke mig væk fra forretningen og over i din shop men kan bare ikke se hvad der skulle trække...

Læs nu lige min side igennem inden du kommentere noget. Der står klart og tydligt leveringen tager 1-2 hverdage med GLS, og 1-3 hverdage med Postdanmark. Det står der!
Nu for at snakke om fragtprisen, du lyder som en der ALDRIG har handlet hos en webshop før.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)