Hej med jer, Jeg har lige startet et nyt slankekoncept op, der er baseret på hypnosecd''er og individuel kostvejledning. Jeg har allerede kunder i butikken - skønt. Det ligger nu på en underside på mit firmawebsite og allerede nu, efter få dage online, tror jeg det er tid til, at det får sit eget domæne. MEN MEN MEN hvad skal det hedde? Jeg tænker noget med naturligslank.dk/naturlig-slank.dk Det er et koncept, der kommer hele vejen rundt om det at skulle tabe sig. Det giver et naturligt forhold til mad og tager det følelsesmæssige op, der kan være omkring mad. Det er et meget individuelt tilrettelagt program. Hvad mener i?? Hvad siger naturligslank.dk jer?? Hvad tænker i?? Det jeg er bange for, er at folk ikke kigger forbi hvis de tror det er endnu et Herballife site. Lad mig høre fra jer. |
Dato: 02-03-2007 20:04:56
Forfatter:hypnotekHvad mener i?? Hvad siger naturligslank.dk jer?? Hvad tænker i??
Lyder som noget mere seriøst end slankepiller, "tab dig mens du spiser hvad du vil" og diverse pulverkurer. Jeg har ikke fulgt så meget med i slankemarkedet, men synes ofte at jeg ser opslag for tvivlsomme produkter. Helt sikkert en positiv klang i mine øre - dog skal du passe på med ikke at komme til at minde for meget om TV-shop når hypnose-cd''erne skal sælges. Lad være med at love mere, end folk vil tro på (uanset om det måtte være rigtigt).