Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er meningen med Twitter?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Twitter er et genialt værktøj, men man skal lægge noget energi i det.

Det handler ikke om at følge 1000vis men at finde præcis dem som levere kvalitets info og nyheder for dine interesser.
Så kan man logge ind 1 gang dagligt og finde en masse spændende emner man ellers havde missede.

Jeg er enig med der er støj, men det betyder bare at man sortere dem fra som tweeter at de sidder på WC, Er på Mcdonald, har lige set en nuttede killing osv.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:34

jeg  bruger  det  som  et  kommunikationsmiddel  til  at  smide  en  ulltrakort besked  fra  min  boligportal  www.BoligAalborg.dk

se  på  Twittersiden  her:    http://boligaalborg.dk/twitter.php    Her kan du  forøvrigt  også   finde  en lille  kortfattet  anvisning  på  hvorledes du  kommer  igang  med  brugen  af  mediet  skrevet  af Britt Malka

og  klikker  du  på  linket  kommer  du  over på  min  twitterprofil her  hvor  du kan  se  de små  pip:   http://twitter.com/#!/BoligAalborg

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 12:52

Meningen er forskellig, måske er det for at du kan komme ud til dine kunder, uden at skulle skrive et 500ord+ indlæg og læse efter stavefejl, måske er det fordi du vil brande dig på et punkt(Jeg forsøger at brande mig på noget elektronik her.

Jeg bruger det også meget til at komme i kontakt med rigtige mennesker, fx skriver jeg en gang i mellem med Anders Høeg Nissen(tek podcaster fra DR-radio) eller Nicolai sonne (Tek tv vært fra DR2) eller Kenneth WedMore Lund (Tek tv vært fra DK4) de svare alle sammen, og man kan stille dem rigtige spørgsmål som ikke kommer igennem "svar-rigtigt maskinen".

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 20:56

Jeg bruger Twitter til at følge de mennesker jeg ikke kan være venner med på Facebook. Det kunne være idoler, filmstjerner, kendte osv. Udover det bruger jeg Twitter til networking, og skriver meget med dem, om alt mellem himmel og jord. 

Jeg bruger de 140 tegn man kan lave på Twitter til hvis jeg lige har noget på hjerte, som jeg ikke har lyst til at lave som en ny status opdatering til på Facebook.. 

Venlig hilsen, 

Jonas Donbæk 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:04

Peter Lauge:

• Twitter er narsisisternes mødested
  • Jeg finder ofte ny fed information og er fri for at følge en masse blogs

Læner mig lige op af Peters observationer. Ovenstående synes jeg opsummerer mit indtryk af Twitter bedst.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:40

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)