Hej Amino. Er der nogen eller en der kan hjælpe mig med at finde en leverandør til en elektromagnetisk låsesystem som skal kunne holde til 3 tons. Hvis hydraulik går ned eller ligende..
|
Ikke forstået?
Hej Amino. Er der nogen eller en der kan hjælpe mig med at finde en leverandør til en elektromagnetisk låsesystem som skal kunne holde til 3 tons. Hvis hydraulik går ned eller ligende..
|
Tror ikke du får noget elektromagnetisk der kan klare det.. Men en pal som elektrisk bliver skubbet ind, ville kunne gøre det.. Altså lidt ligesom en lås til en dør, hvor man bruger nøglen til at skubbe palen ud, så bare med en motor.. Hvis du forstår... :) |
De bedste hilsner
Jesper Thorup
Det er vel hydrauliken der trykker med 3 ton? Jeg tror ikke elektromagnet kan klare det nærmere pneumatik ? |
Okay.. har du nogen ide om hvor jeg kan finde et firma der kan vejlede mig nærmere om det? Det skal forresten bruges til en saxlift. :-) |
hej Er der ikke en mekanisk fod som hindrer at man kan kommee i klemme? |
Kommer an på hvad du mener? pt. nej så er der ikke
|
Jamen den kræver ingen ekstra sikkerhedsfunktioner da det eneste du vil kunne døje med er at komme ned og der sidder der en ventil til nødstop både oppe i kurven og nede på platformen. Den vil synke ganske langsomt og det er virkelig langsomt hvis den står uden uden tryk på i længere tid, hvis andet er tilfældet bør du straks få lavet er eftersyn.
Preben |