|
Hej Nichlas og Andreas
Lige en hurtig tanke.. Hvordan vil i skille jer ud fra Gul & Gratis, dba, QXL osv.
Hvad kan i tilbyde som gør jeres side/idé mere attraktiv en disse sider?
Kære amino'er (Og alle andre der kigger med)
Min fætter og jeg, snakker tit om projekter vi kunne sparke i gang, og indtil videre har vores projekter ikke rigtig båret frugt - mest nok fordi de har krævet for meget kapital, eller bare har været så dårlige at det eneste sted de hørte hjemme var i skraldespanden. Måske vores idé, som jeg vil fremlægge for Jer her, hører til samme sted. Lad os nu se ![]() Som sagt så snakker vi tit frem og tilbage, og i dag kom vi frem til en idé, som vi synes fortjener en tur på amino.
For at gøre en lang historie kort:
Sælge brugte mobiler over nettet. Det var ligesom grund-idéen, og vi begyndte at brainstorme frem og tilbage, hvorefter vi tænkte at man kunne lave en form for auktion med de her brugte mobiler.
Dertil fører jo så nogle spørgsmål:
- Er det lovligt? Altså må vi være "mellemled" mellem køber og sælger) - Hvad med regler for oplysninger omkring f.eks. abbonement, mobilens tilstand osv. - Og sidst men ikke mindst: Holder idéen, eller skal den kastes i skraldespanden? Hvis du har læst helt her ned til, så vil vi blot sige tusinde tak for Jeres opmærksomhed, og vi glæder os til at høre hvad I har at sige.
De bedste hilsner Nichlas & Andreas.
|
Hej Nichlas og Andreas Lige en hurtig tanke.. Hvordan vil i skille jer ud fra Gul & Gratis, dba, QXL osv. Hvad kan i tilbyde som gør jeres side/idé mere attraktiv en disse sider? |
De bedste hilsner
Jesper Thorup
Hej JTP. Super med et hurtigt indlæg. Vi har selvfølgelig kigget på "konkurrenterne" der findes der ude. Dog ved alle dem vi har kunne finde, ikke kun solgt fx. brugte mobiltelefoner. De sælger alt muligt andet, hvilket de skiller sig ud med. Vi lufter blot vores idé, og vil super gerne høre hvad I har at sige. Skal lige siges, at selvom der er hård konkurrence, så er det også iorden at få en lille bid af en stor kage, en blot en lille 100% kage. Det var måske dårligt formuleret, men håber det er forståeligt. De bedste hilsner |
Hej Man kunne samle et læs møbler og renovere dem i polen og sælge dem med dropshipping? |
Set udfra man næsten får gratis mobiltelefoner alle steder efterhånden, tror jeg ikke der er det store marked for brugte mobiler desværre, de fleste af os gennem jo også mobilerne i skuffen eller lign, da de mere eller mindre ingen værdi har når de første er ½-1 år gamle.
|
Jeg mener at have set sådan en hjemmeside før, men kan desværre ikke huske urlen på den. |
Hvorfor ikke sælge nye telefoner kontakt : http://www.brightpoint.com/Brightpoint/Danmark/20329/Dansk/20229/Produkter/24670.html |
ved en google søgning findes siden mobilsalg.dk det er vel noget ligne det i vil lave ,dem skal i bare slå vis vil vinde markedet , der er vel et markedet , jeg ved bare ikke hvor stort et markedet der er |
Ja det er egentlig noget som mobilsalg.dk Ligesom fx. http://www.lauritz.com :) |