Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for råd til dual pc skærme

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg sidder pt. og overvejer hvilken skærm jeg skal købe.
Er grafiker/webdesigner, og har derfor behov for 2 skærme med hurtig respons tid, og gerne i samme pris leje som Samsung SyncMaster.

Jeg er faldet pladask for Samsung SyncMaster 24".

Er der nogle der har erfaringer med andre skærme som alternativ til SyncMaster, som evt. er billigere og bedre ?

På forhånd tak.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 19:25

jeg har den her http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3450158 og skal have en mere på et tidspunkt da jeg også gerne vil have dual-screen setup.

men jeg er rigtig tilfreds med den og den har også en meget stilrent look synes jeg.

Den kan i hvert fald anbefales, prisen er jo også meget god ;)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29

Peter Rohde Rasmussen:

jeg har den her http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3450158 og skal have en mere på et tidspunkt da jeg også gerne vil have dual-screen setup.

men jeg er rigtig tilfreds med den og den har også en meget stilrent look synes jeg.

Hej Peter.

Tak for dit hurtige svar. Det hjalp bestemt meget.
SU og ønsker at få 2 skærme er ikke nemt, men det lysner med dit forslag.

Takker for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Peter Rohde Rasmussen:

BTW: Kunne ikke se nogen beskrivelse af skærmen.
Kan du komme med lidt mere info på den ? Fx. om den er full HD etc.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 19:44

Hej Niels,

Jeg arbejder for Hewlett Packard og de har nogle performance skærme der ville passe godt ind til den type af arbejde som du laver. De leveres med det der hedder IPS diaplay der betyder at den har en betragtningsvinkel på 178 grader hvilke betyder at det er det samme du ser å skærmen lige meget hvilken hvinkel du stå i. Udover dette kan den hæves/sænkes. Den har fuld HP med 1920*1200 i opløsning, 5 ms opdateringstid og et dynamisk kontrastforhold på 3000:1 - den koster selvfølgelig lidt mere men det ville være en god fremtidig invistering.

Du kan læse om den her : http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/4AA0-2004DAE.pdf

// Martin 

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:46

Hejsa,

Udover min primære design-PC som er en 27" iMac, så er mine næstbedste skærme Dell P2310 - de er super gode, og 2-3 styks af dem er et super godt setup. Prisen er kun på omkr. 1.800 kroner inkl. moms.

Held og lykke.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

BTW: Som grafiker/webdesigner er det klart at foretrække så lave responstid som muligt, er det ikke korrekt ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

deal2day.dk:

Hej Niels,

Jeg arbejder for Hewlett Packard og de har nogle performance skærme der ville passe godt ind til den type af arbejde som du laver. De leveres med det der hedder IPS diaplay der betyder at den har en betragtningsvinkel på 178 grader hvilke betyder at det er det samme du ser å skærmen lige meget hvilken hvinkel du stå i. Udover dette kan den hæves/sænkes. Den har fuld HP med 1920*1200 i opløsning, 5 ms opdateringstid og et dynamisk kontrastforhold på 3000:1 - den koster selvfølgelig lidt mere men det ville være en god fremtidig invistering.

Du kan læse om den her : http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/4AA0-2004DAE.pdf

// Martin 

Hej martin,

Tak for dit forslag, som jeg ret hurtigt må afvise.
Synes for det første ikke designet på skærmen tiltaler mig. Og prisen er vigtig for mig at den er lav, da jeg som sagt er på SU.
Derudover mener jeg at responstiden er alfa omega for at få den bedste skærm, og dermed falder HP'en en smugle ud fra det jeg er på udkig efter.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:58

Overhovedet ikke.

Farvegengivelse og kontrastforhold bør du fokusere på.
Du finder ikke en skærm af nogenlunde kvalitet med så ringe responstid at det er forstyrrende for dit arbejde, så længe du ikke laver mange film, animationer, osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Derudover vil jeg dog gerne overveje HP's HP2510i - Er der nogen der har erfaring med denne ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)