Det er nu kun på de første semestre i får undervisning i programmering. Derefter er det op til jer selv at lære det, men det skal nu heller ikke være det der skiller os ad. Jeg selv har også lært at programmere igennem studiet, jeg pointerede bare at det ikke var det primære fokus for uddannelsen :-). |
Hejsa :-)
Jeg er pt igang med slutningen af 1. år på datalogi-studiet på AU. For at svare kort på dine spørgsmål, kan jeg sige at personligt er jeg vild med det! Har stort set altid vidst at jeg ville studere datalogi, og har altid haft en enorm interesse indenfor IT/Programmering osv.
Jeg havde selv en forholdsvis stor baggrundsviden, men en del fra mit hold startede uden nogen former for evner overhovedet, og de klarer sig også fint. Det handler bare om disciplin og vedholdenhed!
Som alle andre steder, vil der ALTID være fag, du ikke synes er specielt fede, det er ikke til at undgå. Men man må tage det søde med det sure :-)
Du er velkommen til at tilføje mig på skype (l_d_rasmussen) eller sende en pb hvis du har flere spørgsmål eller har lyst til at snakke om studiet. Godt nok er AAU og AU ikke helt ens mht. undervisningstyper, da vi på AU ikke har så vildt mange store projekter (og vi har eksamener hver 7. uge - det ved jeg ikke om AAU har. Det er dog fedt imo!)
/Lars