Hej Amino'z ;) Jeg er til sommer færdig med mit sabbatår og har bestemt mig at påbegynde en uddannelse pr. 1. september 2011. Hvilken uddannelse jeg skal vælge har jeg dog ikke helt lagt mig fast på endnu og håbet er derfor, at jeg med dette indlæg kan komme et skridt eller to nærmere en endelig beslutning. Jeg er bosiddende i Aalborg og holder meget af byen. Har ligeledes kæreste i byen som jeg nødig vil flytte fra, så det er næsten så godt som fastlagt at jeg vil studere her i byen. Endvidere er det (næsten) sikkert at jeg vil starte på en af følgende uddannelser: Jeg hælder pt. mest til datalogi eller informationsteknologi. Det er to uddannelser i samme boldgade, men som alligevel har mange forskellige karaktertræk. Jeg kunne godt tænke mig, at høre om nogen herinde har erfaring med datalogi? (kender nogen der har studeret det?, har selv studeret, er selv igang, osv). /PÅ FORHÅND TUSIND TAK FOR I GAD AT AFSÆTTE TID TIL AT GIVE JERES SYN PÅ SAGEN :) |
Bare for at forvirre dig, vil jeg lige nævne software ingeniør, den praktiske version af datalogi.
Det er personligt de to jeg stadig væk ikke helt har valgt imellem, når jeg skal starte på Aalborg Uni sommeren '12.
Bare lige for at forvirre dig :)