Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magentokyndige: kan ikke oploade produktbilleder og magento connect manager virker ikke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Magento amino'er,

Efter et serverskift er flere ting gået galt med min Magento shop. Det meste er løst, men så opstår der altid noget andet.

Knapperne til 'Browse' og 'Upload' er forsvundet, så nu kan jeg ikke længere putte billeder på produkterne. Jeg har prøvet alle løsninger, der tales om i diverse forummer, men uden virkning. Jeg har installeret alle versioner af flash player (næsten) - virker ikke.

Min magento connect manager virker heller ikke. Jeg kan kun se halvdelen af den og alle installerede moduler ses ikke ikke på siden.

Kan I hjælpe? I er mit sidste håb, inden jeg skrotter denne shop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Uniquebook:

Efter et serverskift er flere ting gået galt med min Magento shop. Det meste er løst, men så opstår der altid noget andet.

Har du downloadet det med FTP og så uploadet det igen? I så fald så få din gamle udbyder til at pakke det sammen til en .tar fil, overfør den til din nye udbyder og få ham til at pakke den ud (eller gør det via en evt. online filemanager eller ssh-adgang).

Det andet involverer for store risici.

Det er mit bedst bud på hvorfor serverskift har udløst så store problemer.

 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den er downloadet og oploadet via FTP. Alt andet kan jeg ikke finde ud af. Jeg har ikke den gamle server længere, da det er et stykke tid siden nu, men knapperne var der i sidste uge. :-(

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare sådn helt langt ude forslag.. har du prøvet i en anden browser. Jeg har selv oplevet lidt bøvl med magento admin i explorer men virker fint i Chrome.

/almulimann

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

almulimann:
Bare sådn helt langt ude forslag.. har du prøvet i en anden browser. Jeg har selv oplevet lidt bøvl med magento admin i explorer men virker fint i Chrome.

Ja, jeg har prøvet i IE (hvor det slet ikke virker), Firefox (som jeg altid bruger) og prøvede også i Chrome. Men ingen knapper. Jeg har også prøvet alle computere i huset - uden held.

Jeg skal da også blive overrasket, hvis jeg får dem tilbage igen...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Uniquebook:
Ja, den er downloadet og oploadet via FTP. Alt andet kan jeg ikke finde ud af.

Det tager under en time for en der kan, så de penge er altså godt givet ud :)
- Men jeg kan forstå at det ikke er en mulighed mere.

Alternativt så prøv at opdatere Magento til nyeste version, det kan løse lidt af hvert.

 

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. knapperne havde jeg samme problem for noget tid siden, og så vidt jeg husker var det et problem med filrettighederne på de flash-filer der laver knapperne. Kan lige tjekke op på det senere og beskrive nærmere hvis det er.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:
Alternativt så prøv at opdatere Magento til nyeste version, det kan løse lidt af hvert.

Hej Tommy,

Jeg har kigget på, hvordan man opgraderer og det er ikke noget jeg tør gå i gang med selv. Der vil garanteret ikke være meget shop tilbage, hvis jeg gør det. Men hvis du eller én du kender kan gøre det, med den garanti at shoppen eksisterer bagefter, så er jeg interesseret mod betaling. :-)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Randi:
Mht. knapperne havde jeg samme problem for noget tid siden, og så vidt jeg husker var det et problem med filrettighederne på de flash-filer der laver knapperne. Kan lige tjekke op på det senere og beskrive nærmere hvis det er.

Hej Randi,

Jeg har prøvet at ændre på filrettighederne i js-folderen, men det hjalp desværre heller ikke :-(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)