ser ud til at du mangler danske bogstaver nederst på siden i dette afsnit:
kreste dagbog dagbog fritid dagbog penge dagbog min rygestop dagbog arbejds dagbog mit frste barn dagbog
Mvh. Jesper |
Hvordan bliver vores hjemmeside mere populær og profitabel?

Først, få så det forum op, vi har snakket om det. :) Adsense må ikke sættes i mails. Jeg tror du skal passe på med bare at sende mails ud ved notifikationer. Men lav en opdatering til brugerne de ikke kan undgå at se når de logger ind. Har kan du sende dem til en side hvor de kan krydse af at de kan få en mail ved nye hendelser. Venligst Kenneth |
Cool - Altid godt at blive klogere ;) |
Mange tak for guiden - har nu lavet en tag-cloud nederst på forsiden (Den skal dog ændres lidt i farverne).
Med hensyn til SEO, tror jeg at jeg prøver selv - da vi ikke har nogle penge i firmaet endnu :)..
Men hvis vi kommer til penge ved jeg hvor du er at finde :) |
Hej Kenneth drengen :-) Håber du hygger dig i Asien! Forstår ikke helt hvad du mener i linje 4 "Men lav en opdatering.........."?
Men i bund og grund mener du at de skal kunne fravælge at få den email ellers er det ulovligt + ikke særlig optimalt for brugeren?
Snakkes :-) |
Jeg synes, at det er en rigtig god hjemmeside, I har fået lavet. En online dagbog er alle tiders, ikke bare for de enkelte brugere, men også alle læserne. Og den kan bruges, når man er på ferie. Jeg har lige besøgt siden og kom til at grine over den første overskrift, jeg så: "Er det ok at lyve til en jobsamtale?" |
Mange tak.. Skriver lige ferie dagbog på min tag-cloud :-) Læser også alle de offentlige dagbøger, ville bare ønske der var lidt flere så man ;-)
hehe, ja den er lidt sjov.. |

Hej Thore Alt køre her, hvis man kan sige det. Vi har nu cyklet 900 km, er halvvejs, så det begynder at ligne noget. Har en del projekter jeg skal arbejde med når turen er over, men mangler dig til lige at lave den side for mig. Jeg mener at du kan lave et link, feks. med rødt, som de ikke kan undgå at se når de logger ind igen. Du kan så linke til en side hvor de kan krydse af om de vil have en mail når der sker noget nyt på deres dagbog, samt en lille tekst der overbeviser dem om at det skal de. De nye der tilmelder sig, skal jo så bare overbevises ved tilmelding ;-) Håber du er med, eller skriver du bare igen. |
Fedt ;-) det er sgu da flot..
Har en side hvor de kan redigere deres profil (kaldenavn, kodeord, email osv.), kan jeg ikke bare smække den ind der? også lad den være checked fra start? - Send mig et design så :-) P.S. Tror ikke din adwords virkede |

Jeg sender dig lige en mail. Jeg tror ikke den går i retten som man siger :-) Jeg tror ikke det er lovligt. Lav linket på den side de lander på når de er logget ind. Så kan de ikke undgå at se det. |