Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver vores hjemmeside mere populær og profitabel?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ser ud til at du mangler danske bogstaver nederst på siden i dette afsnit: 

kreste dagbog     dagbog     fritid dagbog     penge dagbog     min rygestop dagbog     arbejds dagbog     mit frste barn dagbog

Mvh.

Jesper

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:49
Hej Thore
Først, få så det forum op, vi har snakket om det. :)
Adsense må ikke sættes i mails. Jeg tror du skal passe på med bare at sende mails ud ved notifikationer. Men lav en opdatering til brugerne de ikke kan undgå at se når de logger ind. Har kan du sende dem til en side hvor de kan krydse af at de kan få en mail ved nye hendelser.

Venligst Kenneth
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 23:19

Mikael christiansen:
alle links tæller nogle mere end andre , vis siden omhandler det samme som din er det meste perfekte men mindre giver også link værdien

Cool - Altid godt at blive klogere ;)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 23:23

Mange tak for guiden - har nu lavet en tag-cloud nederst på forsiden (Den skal dog ændres lidt i farverne).

Med hensyn til SEO, tror jeg at jeg prøver selv - da vi ikke har nogle penge i firmaet endnu :)..

Men hvis vi kommer til penge ved jeg hvor du er at finde :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 23:25

ComOnline.dk - Kenneth Egebjerg:
Hej Thore
Først, få så det forum op, vi har snakket om det. :)
Adsense må ikke sættes i mails. Jeg tror du skal passe på med bare at sende mails ud ved notifikationer. Men lav en opdatering til brugerne de ikke kan undgå at se når de logger ind. Har kan du sende dem til en side hvor de kan krydse af at de kan få en mail ved nye hendelser.

Venligst Kenneth

Hej Kenneth drengen :-) Håber du hygger dig i Asien!

Forstår ikke helt hvad du mener i linje 4 "Men lav en opdatering.........."?

Men i bund og grund mener du at de skal kunne fravælge at få den email ellers er det ulovligt + ikke særlig optimalt for brugeren?

Snakkes :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27

Jeg synes, at det er en rigtig god hjemmeside, I har fået lavet. En online dagbog er alle tiders, ikke bare for de enkelte brugere, men også alle læserne. Og den kan bruges, når man er på ferie.

Jeg har lige besøgt siden og kom til at grine over den første overskrift, jeg så: "Er det ok at lyve til en jobsamtale?"

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 08:53

Mange tak.. Skriver lige ferie dagbog på min tag-cloud :-)

Læser også alle de offentlige dagbøger, ville bare ønske der var lidt flere så man ;-)

Poul Madsen:
Jeg har lige besøgt siden og kom til at grine over den første overskrift, jeg så: "Er det ok at lyve til en jobsamtale?"

hehe, ja den er lidt sjov..

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:20

Hej Thore

Alt køre her, hvis man kan sige det. Vi har nu cyklet 900 km, er halvvejs, så det begynder at ligne noget.

Har en del projekter jeg skal arbejde med når turen er over, men mangler dig til lige at lave den side for mig.

Jeg mener at du kan lave et link, feks. med rødt, som de ikke kan undgå at se når de logger ind igen. Du kan så linke til en side hvor de kan krydse af om de vil have en mail når der sker noget nyt på deres dagbog, samt en lille tekst der overbeviser dem om at det skal de.

De nye der tilmelder sig, skal jo så bare overbevises ved tilmelding ;-)

Håber du er med, eller skriver du bare igen.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 09:50

Alt køre her, hvis man kan sige det. Vi har nu cyklet 900 km, er halvvejs, så det begynder at ligne noget.

Fedt ;-) det er sgu da flot..

Jeg mener at du kan lave et link, feks. med rødt, som de ikke kan undgå at se når de logger ind igen. Du kan så linke til en side hvor de kan krydse af om de vil have en mail når der sker noget nyt på deres dagbog, samt en lille tekst der overbeviser dem om at det skal de.

Har en side hvor de kan redigere deres profil (kaldenavn, kodeord, email osv.), kan jeg ikke bare smække den ind der? også lad den være checked fra start?

Har en del projekter jeg skal arbejde med når turen er over, men mangler dig til lige at lave den side for mig.
- Send mig et design så :-)

P.S. Tror ikke din adwords virkede

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:55

Jeg sender dig lige en mail.

Jeg tror ikke den går i retten som man siger :-) Jeg tror ikke det er lovligt.

Lav linket på den side de lander på når de er logget ind. Så kan de ikke undgå at se det.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)