Hej Amino`er, En helt ny applikation rammer om kort tid skandinavien. En gratis applikation som kan hentes inden for et par uger. App'en arbejder sammen med alle de kendte søgeportaler (google, yahoo, bing osv..). Og sortere alt de unødvendige sider fra. Istedet for 1000 resultater giver app'en dig de bedste 10. Den giver altså dig DET du søger efter ''via'' google. Den giver dig de bedste tilbud osv. efter hvad du ønsker. Med denne app spare du tid og penge på online shopping. Der er lavet flere millioner aftaler med de kendte produkter, som bare fortsætter. Jeg er en af de første her i danmark som er blevet distrubiør. Mit job er at sende folk et link hvor de kan downloade denne app. Jeg er med i et større internationalt netværk, som nu skal udvides til hele verden. Hvis det tænder dig at få en forretning op at køre, er det nu du skal hoppe på. Jeg søger andre der har lyst til at videre formidle denne gratis app. Efter skandinavien går app'en worldwide. Den hitter stort i både USA og UK. Det helt nye indenfor online shopping. Dette er nyt koncept som meget snart bliver lanceret i hele Scandinavien, hvorfor det netop er interessant for dig. Konceptet er opbygget i USA, hvor jeg er blevet distributører af denne gratis søgemaskine applikation, som går i luften og dermed lancerer i hele scandinavien. Hvis/når du er interesseret kan du skrive din mail her på denne blog, hvorefter jeg vil sende dig mere materiale om dette koncept og indtjeningsmulighederne. Jeg ser frem til et kommende samarbejde med andre iværksætterlystige og entutiastiske personer. De bedste hilsner Jonas
|
Hej Jonas.
Det er nu den fjerde tråd du har startet indenfor et par dage, med nøjagtig det samme tilbud/budskab.
Det er helt fint at du gerne vil oplyse folk om det, hvis du mener at du har et godt tilbud til dem, men der er ingen grund til at spamme Amino med op til flere tråde, der egentlig blot formidler nøjagtig det samme. Tilbuddet bliver ikke bedre af den grund =)
Held og lykke med projektet.
~ Amaris