Har du et bredt udvalg og nogle konkurrencedygtige priser, så kan vi generere 100-200 ekstra salg i din webshop om måneden. På sigt vil det tal blive endnu højere, da pilen på vores besøgstal peger op.
Kontakt os og få et tilbud du ikke kan sige nej til!
Jeg kan ikke garantere 100+ salg medmindre du har de store mærker med, men vi genererer i forvejen salg på mindre kendte mærker som Brondi, MTT, Hyundai, ZTE m.fl.
Kan du blive eneforhandler af Johnsphones i DK og få en dropshippingaftale, så er det da bare med at komme igang.
jeg har da overvejet det, men den strander nok mest ved at jeg ikke ville have nogen jordisk chance for at yde service og reparationer på hverken mobiltelefoner eller andre elektroniske dimser.
Jeg har også flere gange overvejet både noname tablets og noname mobiltelefoner. Med Android som styresystem og den senere tids udvikling, så er der (efter hvad jeg læser mig til) efterhånden nogle ganske ok produkter på markedet - især fra Kina. Så det er da fristende....
Men som sagt - når jeg ikke kan lave noget service selv, så er det for risikabelt.
Søger I kun nogen der har alle de mobiler I har, eller kan mindre gøre det?
Vi kan ikke være konkurrencedygtige på alle telefoner, men på de fleste smartphones, og det er også dem vi primært vil gå efter. Grunden er at vi kun bruger danske distributører, og husker at afregne det hele alle steder :o)
Til gengæld er der danske manualer med, og telefonerne er med dansk menu. Også efter de har været på værksted :o)
Søger I kun nogen der har alle de mobiler I har, eller kan mindre gøre det?
Vi kan ikke være konkurrencedygtige på alle telefoner, men på de fleste smartphones, og det er også dem vi primært vil gå efter. Grunden er at vi kun bruger danske distributører, og husker at afregne det hele alle steder :o)
Til gengæld er der danske manualer med, og telefonerne er med dansk menu. Også efter de har været på værksted :o)
Har I en webshop? Mindre kan gøre det, men I kan jo ligeså godt få listet alle de telefoner I har. Det er slet ikke altid at den billigste pris bliver valgt.
Farcen om vores webshop er endelig slut. Vi har idag fået vores forretningsnummer, og (forhåbentlig) fået flyttet domænet. Så nu skal der bare høvles en masse varer ind.
Det arbejde starter kl. 19.00 og fortsætter det næste lange stykke tid :o)
Men jeg regner med at de fleste af de telefoner vi havde tænkt os at lægge op, er på i løbet af weekenden. Og så kommer der heldigvis snart en påske, hvor der kan knokles rigtigt meget igennem.
Så 2 - 3.000 varenumre, er hurtigt lagt op...
Det kan sagtens være at vi tager andet end smartphones, men det bliver dem i første omgang, da vi ved at vi kommer til at være rigtigt konkurrencedygtige der. Så det bliver førsteprioriteten.