Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direkte affiliate aftaler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg gerne vil lave direkte affiliate aftaler med flere forskellige netbutikker, da de ikke er tilknyttet til et netværk, men hvordan håndtere jeg så tracking, betaling mv.

Findes der noget billig software, der kan håndtere det på en god og sikker måde for begge parter?

Ha' en dejlig torsdag!

De bedste hilsner
Martin

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42

Spar tiden og overtal netbutikken til at blive tilmeldt et affiliate netværk. Det er helt klart mit bedste råd. Jeg har selv prøve at kører tracking og der kommer kun problemer ud af det.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 19:52

Tak for svar Dennis, men der må da findes noget software, der kan klare det nemt og billigt.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

Martin Albertsen:

Tak for svar Dennis, men der må da findes noget software, der kan klare det nemt og billigt.

Jeg har selv prøvet det lidt og det ender tit med at webshoppen vil annullerer mere end hvad godt er eller at webshoppen mener der er snyd med. Modsat hvis webshoppen hoster systemet, så kan du evt. komme i tvivl om de snyder dig. Derfor er det rigtig godt at have et uafhængigt led til at styre denne process.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)