Så skete det. Efter 4-5 års ørkenvandring fandt jeg endelig et mlm-selskab der matchede mine krav: 1) Firma mere end 5 år (97% af alle mlm-selskaber lukker inden de er 5 år) 2) Unikt produkt (der ikke findes i Bilka om en måned og ikke nemt kopieres) 3) Definerbar målgruppe der har fordele og interesse i produktet 4) Indtægtspotentiale der muliggør en normal månedsløn fra måned 1, og passiv indkomst 5) Legale afsætningsmuligheder i EU og dermed DK Her på min dag 1, går jeg i seng med smil på læben ved tanken om, at jeg nu har netværkere i 3 lande, der fra imorgen og fremover udbygger kundeunderlag og distributører, og skaber varige passive indkomster. Og tænk engang....har ikke engang sponseret mine familie, naboer og hjertevenner. Og nej....dette er ikke et rekrutteringsforsøg, for Amino er ganske uegnet hertil - derfor oplyser jeg heller ikke navnet her. Hermed ophæver jeg min selvudnævnte status som upartisk ex-topnetworker.
"Jeg vil hellere have 1% af 100 personers arbejde, end 100% af mit eget" (Poul Getty - Joakim Von And-agtig rig milliardær) |
Hej MVM
Det synes jeg er dejligt for dig. Rigtig meget held og lykke med foretningen.
Mvh.
Michael