Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig igang med MLM igen

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Så skete det. Efter 4-5 års ørkenvandring fandt jeg endelig et mlm-selskab der matchede mine krav:

1) Firma mere end 5 år (97% af alle mlm-selskaber lukker inden de er 5 år)

2) Unikt produkt (der ikke findes i Bilka om en måned og ikke nemt kopieres)

3) Definerbar målgruppe der har fordele og interesse i produktet

4) Indtægtspotentiale der muliggør en normal månedsløn fra måned 1, og passiv indkomst

5) Legale afsætningsmuligheder i EU og dermed DK

Her på min dag 1, går jeg i seng med smil på læben ved tanken om, at jeg nu har netværkere i 3 lande, der fra imorgen og fremover udbygger kundeunderlag og distributører, og skaber varige passive indkomster.

Og tænk engang....har ikke engang sponseret mine familie, naboer og hjertevenner.

Og nej....dette er ikke et rekrutteringsforsøg, for Amino er ganske uegnet hertil - derfor oplyser jeg heller ikke navnet her.

Hermed ophæver jeg min selvudnævnte status som upartisk ex-topnetworker.

"Jeg vil hellere have 1% af 100 personers arbejde, end 100% af mit eget" (Poul Getty - Joakim Von And-agtig rig milliardær)

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej MVM

Det synes jeg er dejligt for dig. Rigtig meget held og lykke med foretningen.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 19:59

kan man få navnet på firmaet på en PM?

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 16:11

Hr. Dullweber, mange tak for de venlige ord - jeg er sikker på du forstår lykkerusen. Gad vide om networking skaber øget endorfinniveau Wink

Bedste hilsner

MVM

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil næsten vædde med, at en tråd som denne, der ikke afslører med det samme, at det reelt er endnu en hverve-tråd, er 100x gange mere effektiv end en tråd med "Bliv MLM underled for mig!"

Det er ligesom når telesælgere starter med at sige "Jeg vil ikke sælge dig et abonnement.." Stick out tongue

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 16:22

Hej Halfdan

Du skal lære at passe på din penge, for jeg har ikke tegnet nogen op via Amino.

Jeg har ca. 20.000 potentielle kunder og mulige distributører at kontakte, og det er jeg i fuld gang med.

God weekend

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Halfdan....

Sorry, overså du insinuerede mit indlæg var et hverveindlæg:

Det er det ikke, og jeg vil aldrig oplyse selskabsnavnet eller signup link her, netop fordi personer som dig af hele hjertet ønsker at bevise at vi netværkere altid har skumle bagtanker.

Må smutte nu, der er lille pige med fletninger ude på vejen, jeg lige skal have rullet og hvervet.

MVM

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg passer rigtigt godt på mine penge, tak. Dem skal jeg nok få brug for senere. Skype-Wink

Men du kan næppe benægte, at denne tråd har samlet en del interesse om dit projekt. Det er ikke fordi, at jeg vil ødelægge din tråd - Jeg har bare, som mange andre Amino'er, en ganske forudintaget holdning til MLM. Dette er nok også en del af grunden til, at du ikke har tegnet Amino'er op. Endnu.

Hvis du har dine 20.000 potentielle kunder kan det også undre, at det alligevel er nødvendigt at samle emner herinde. Men jeg vil stoppe nu; MLM kan sagtens fungere som ærlig forretning, men branchen har gjort det svært for sig selv. Smile

Held og lykke med dit projekt nontheless! MLM branchen har brug for positive eksempler.

@EDIT: Til dit andet indlæg, der kom mens jeg skrev:

Hvis dette vitterligt ikke var (endnu et) hverveindlæg, var det næppe nødvendigt at skrive et 382 ord langt solstråleindlæg om alt det fantastiske ved dit nye MLM selskab, på trods af, at folk egentligt bare har ønsket dig tillykke. Det er nu og engang det, der betegner et hverveindlæg. I hvert fald hvor jeg bor. 

Jeg glæder mig til du offentligt ruller den blonde pige med fletninger, så jeg kan få bekræftet mine skumle bagtanker om den ellers smukke MLM branche. Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

MVM:
Må smutte nu, der er lille pige med fletninger ude på vejen, jeg lige skal have rullet og hvervet.

Skype-Giggle

Jeg forstår dog godt Halfdan's mistanke; den er helt lig min egen mht. at hverve folk.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Halfdan....

Vi prøver igen: jeg samler ikke emner på Amino, jeg smider en glad besked til alle min MLM-kolleger i andre selskaber.

Tak fordi du bekræfter hvad vi alle ved, nemlig at både du og mange andre Aminoer er forudindtagede, så er det omsider slået fast.

Er rigtig glad for at du er klar over, at MLM naturligvis kan være ærlig business, og ja du har ret at mange netværkere selv skaber deres egne problemer. Som i alle brancher har vi dygtige og mindre dygtige netværkere, og naturligvis begår nye folk også fejl.

Tak for din lykønskninger, og alt held og lykke også med dine forretninger.

MVM

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)