Hej Alle interesserede, Jeg har udviklet en side som sælger fordelagtige rabatter til alt indenfor Restaurant, Kroophold, Hoteller, Rejser m.m konceptet kender de fleste nok, jeg kan pege på www.sweetdeal.dk & www.downtown.dk Mit site som skulle lanceres den 1. april hedder www.spotondeal.dk Der er bare lige sket det at vi har delt det op i områder, jeg tager mig af IT delen og den daglige drift, mens min "Gamle" makker skulle påtage sig salgsdelen. Desværre meldte han idag ud! at han ikke kunne klare det økonomisk og var nødsaget til at bevarer hans fokus på hans nuværende forretning. Jeg er nu i en situation hvor jeg mangler et salgsled for at denne forretning vil kunne lykkedes! Der foreligger en markedsføringsaftale hvor vi er garanteret at komme ud til ca. 120.000 danskere i byerne (Århus, Aalborg, Odense, København) og vi indenfor en periode (3-6 uger) vil have 20.000 medlemmer tilknyttet vores nyhedsbrev - Så potentialet er ganske fornuftigt. Nu er det så jeg håber lidt på at den dygtige sælger, øjner en mulighed for at lave en god forretning. Giv lyd fra dig, hvis du er nysgerrig og har lysten. Vi ses
PS. Siden er ikke lanceret, da der jo skal være fornuftige tilbud før det vil være aktuelt, indtil da har vi lavet en"pre-registreringsside" |
Forsøger lige at skubbe gang i tråden, for at se om der kunne være nogle interesserede samarbejdspartnere.