Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forretnings partner til opstart af MLM i tjekiet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge din tankegang du ønsker en som kender en som kender en som har nogen forbindelser. Men at starte et land op er ikke hvem som helst som kan udføre opgaven. Hvis der skulle være en med de rigtige forbindelser var personen sikker i ACN i dag.

Hvis du vil med i front så vil en tur på nettet og personlig fremmøde i tjekiet måske give dig gevinst. Men det er hårdt arbejde...

Jeg har selv samme problem i Ungaren, men for ikke at sprede mig for meget så er det ikke noget jeg arbejder det store i. Man kan ikke være med i front i alle lande så med mindre muligheden pludselig opstår så får vi se.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give Keld ret... Tror ikke man ser mange lykkedes med denne metode, tværtimod. Kigger man på erfaringerne, så mener jeg man kan konkludere 2 ting:

1. Personen der er med har erfaring i forvejen

2. Personen er til stede i det nye land, måske en gang om måneden.

Mvh.

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg vil start med at sig undskyld for den lange respons tid, min pc har fucket med mig ;-)

Men mange tak for jeres indlæg, og i har sikkert ret i det at man nok skal være i landet.

Vh. Claus R
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Rasmussen:
Men mange tak for jeres indlæg, og i har sikkert ret i det at man nok skal være i landet.

Det var da egentlig forholdsvis let for de to Berry.EN og LR folk at pille alle muligheder fra dig ;-)

Nuvel, så er det altid nemmere at lave noget/starte noget på egen hjemmebane - men kan da ikke se, hvorfor din fremgangsmåde med at søge nogen som kender nogen ikke skulle kunne virke eller om muligt kaste noget af sig....

Never, never, never GIVE UP ;-)

 

Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)