Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til profilsider.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Jeg går og leger lidt med en idé til en hjemmeside jeg vil oprette. 

Mit spørgsmål er:

Hvordan laver man en hjemmeside, hvor folk kan lave profiler, når man laver den igennem et webhotel? og er det noget der kan fungere optimalt når man gør det på den måde? Findes der en eller anden form for brugervenlig applikation som kan gøre det enkelt? 

På forhånd tak!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:17

Hej

Dit spørgsmål er ikke særlig detaljeret. En hjemmeside hvor folk kan oprette profiler er ikke særlig præcis beskrivelse af du ønsker at lave.

Sådan kan du lave din hjemmeside i grove træk.

• Betal en programmør for at lave hele arbejdet
  • Købe et færdig lavet hjemmeside system der nogenlunde passer til dine ønsker
  • Bygge det hele selv fra bunden af

Hvis du vælger at betale in programmør for at lave din hjemmeside. Er fordelen at du ikke behøver at have kendskab til programmering. Men det kunne være godt. Du kan også vælge at købe et script. Det du kan finde scripts (CMS) til datingsider og fora på nettet. Der vil jeg så anbefale dig at have noget kendskab til programmering (PHP eller ASP.net). Hvis du derimod har mod på at bygge det selv vil jeg anbefale at starte med at lave simple dynamiske hjemmesider i PHP.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:52

Tak for hjælpen!

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:58

Hej Nakolding

Det kommer helt an på hvad det er du har i sinde at lave. Hvad er det for et produkt som du vil lave?

Eksempelvis ville WordPress være et godt eksempel på, hvor at folk kan logge ind og kommentere på nyheder, produkter osv. 

Men som det også bliver nævnt, så kan det være at du skal have en programør indover projektet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)