Prøv at tag et kig på den her: http://www.sxc.hu/ |
Jeg har været inde på de forskellige sider. Det var en stor hjælp med jeres ideer.
Tak skal I ha'.
/Simon
Jeg har været inde på de forskellige sider. Det var en stor hjælp med jeres ideer. Tak skal I ha'. /Simon |
ja du får ikke eneretten på billederne fra stock-photo sider. Ellers skal du kontakte mig, jeg er fotograf og laver billeder og video for virksomheder.
www.nordlysproductions.com www.steffenlefort.com
:) |
Det ser rigtigt godt ud Steffan. Lad os nu antage, at jeg gerne vil have lavet en video som den introduktionsvideo du har lavet med dig selv. Hvor meget ville det koste, og hvordan ville det foregå? /Simon |
Jeg kender en fotograf der ville kunne lave både gode portrætter af dig, billeder til hjemmesiden og en præsentationsvideo. Jeg har selv fået lavet mit video-cv hos ham og portrætter og er meget tilfreds med resultatet. Kig på hans hjemmeside: www.thomasbusk.dk. /Soerom |
hej Simon. Jeg vil lige advare mod kedelige efterkrav på rettigheder til billeder der frit kan downloades på nettet. Enig med de andre her på siden - de bedste billeder, og ikke mindst den største troværdighed opnåes kun hvis du kun bruger egne billeder. Vedr. video har jeg selv fået lavet præsentationsvideo - se www.plus7.dk - og kan kun varmt anbefale det - det har givet SUPER respons - og kan videresendes som link i mail der fortæller meget mere end en skriftlig præsentation.. kontakt www.timlyngelarsen.dk der lavede min..
håber du kan bruge det til noget |
Min hjemmeside er nu lavet og billederne har jeg selv taget. Tak for hjælpen :D |