Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk virksomhed - hvorfor, hvorfor ikke?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvordan ser markedet ud for grafikere? Jeg ved der er mange af dem, men der er så sandelig også mange opgaver, og det jo et markedet som aldrig bliver udtømt. Alle skal have lavet nye webdesigns, branding, logoer, forskellige visuelle set-ups, videoer osv osv.

Sidder der nogen herinde som har fingeren på pulsen? Kan det slet ikke betale sig at prøve at komme ind på markedet som et grafiks bureau? Kan i hjælpe mig til at finde fordele / ulemper?

.. ja jeg ved godt, det måske er meget genereliserende.. og det bliver svaret måske også, men det mere for at få en idé om hvordan det ser ud..

Mvh. Frederik 

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:12

Der er altid plads til en kreativ mere der kan sit håndværk...og brænder for det

Men ja der er mange af dem, so what!

Som du siger er der også mange opgaver...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:31

Hej.

Der er også er plads til dig!

En flot, prof. og gennemført hjemmeside der viser eksemplarer, referencer og info om dig som grafiker, og hvad du står for. Eksempel: www.rojo.dk

En anden ting er søgeoptimering. Når man søger på grafiker eller grafiskdesign skal din hjemmeside være på den første side. Det ender alligevel nok med, at du får måske brug adwords. Adwords er en god ting, og du kan sagtens indstille adwords så dine annonce kun bliver vist fra 12:00 til 18:00, og kun Aarhus og København, på den måde spare du også på omkostningerne.

Den sidste ting jeg tænker er, at du nok burde start med at gøre det billigt. Lave et par billige projekter, og på den her måde få bygget en god referenceliste. Med travlthed kan du også justerer på dine priser.

Held og lykke med projektet.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:43

Der ér rigtig mange om budet - men der er også rigtig mange der kun er middelmådige. Jeg er overbevist om, at hvis du er dygtig kan forstår at skabe noget helt specielt så kan du sagtens opnå success. 

Men som alt andet iværksætteri, så kræver det at du kommer ud over kanten med det du kan og at du forstår at sælge dig selv. Det er hårdt arbejde at komme ind på markedet men den følelse man har når det lykkes er fantastisk, så det er helt sikkert kampen værd. 

Sæt dig nogle mål - hvad vil du gerne nå? Hvilke kunder vil du gerne have? Hvad er det du er god til helt præcist? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)